رامونا ایزدی یار

Ramona Izadiyar

رامونا ایزدی یار

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، عکاس، آواز و خوانندگی

 معرفی/ بیوگرافی:

رامونا ایزدى یار (به انگلیسی: Ramona Izadiyar) هنرمند ایرانی، متولد 7 آذرماه 1344 در ساری استان مازندران است.

خانم رامونا ایزدى‌یار از سال 1384 به صورت حرفه ای در هنر نقاشی فعالیت نموده است و سبک آبستره را بطور تجربى فراگرفت و تکنیک رنگ‌روغن را زیر نظر استاد فلاح زاده و بانو نیاززاده آموخته است.

رامونا ایزدى یار از سال 97 تاکنون با حضور موفق در نگارخانه‌ها و گالری‌هایی همچون؛ شلمان، انتظامى، گلستان، احسان، آیریک، یاسمین، کاوه، موزه هنرهاى معاصر فلسطین، موزه فرهنگ و ارشاد اسلامى، شمیده و… ، در بیش از 14 نمایشگاه گروهى و انفرادى شرکت داشته است.

همچنین ایشان تحصیل کرده در رشته اقتصاد است که علاوه بر فعالیت در هنر نقاشی، در هنرهای عکاس، موسیقى و آواز خوانندگی نیز فعالیت دارد.

سبک و موضوع آثار:
خانم ایزدی یار با خلق آثاری متمایز در سبک‌های مدرن و فانتزی ، تاکنون آثاری خاص و ارزشمند را از خود برجای گذاشته است که هر بیننده ای را مجذوب می‌کند. آثاری که علاوه بر زیبایی ظاهری هرکدام دارای مضامین پنهان و پیام‌های نهفته با موضوعاتی است که این روزها از هرچیز می‌توانند مهمتر باشند. موضوعاتی جهانی نظیر؛ حفظ طبیعت و جهان پیرامون و جلوگیری از نابودی محیط زیست، اهمیت حفظ و مراقبت از حیوانات و سایر موجودات زنده ، ماهی‌ها و پروانه‌ها و… که با وجودشان این دنیا را زیباتر می‌کنند.

رامونا ایزدیار

این هنرمند دربارهٔ نمایشگاه آثار خود با عنوان «رنگها حرف دارند» گفته است:
«رنگها زندگى‌اند و من زندگى را رنگى مى‌بینم.
رد هر رنگ بر روى بوم ، جلاى روح و آرامش جان است و شما آن‌را نشانه‌اى از حیات ببینید.
نگاه کردن دقیق به هر اثر هنرى، لایه‌هاى نفوذناپذیر پدیدآورنده را به شما مى‌نمایاند، اینکه من به قصد ارائه چه مفهومى، با پیاده کردن آن روى بوم‌ام، شما را در درک آن مفهوم ، شریک خود قرار داده‌ام.
ارتباط آثار متنوع صرف‌نظر از جهت سبک، متریال و تکنیک، همگى به یک مسیر منتهى مى‌شوند، اینکه زندگى خالى نیست، اینکه من بعنوان خالق یک اثر، به افکار و پیرامونم بى‌اعتنا نیستم و براساس احساسات آنى، تصمیم به کشیدن یک پروانه، پرنده و یا یک کار آبستره مى‌گیرم.
الهامات درون و پیرامون خود را درک مى‌کنم زیرا که همان‌ها نقش ون گار رنگین روى بومم مى‌شوند و شما با نگاه کردن به آنها زوایاى پنهان شخصیت من را مى‌شناسید.
پس نگاه کنید و سپس باز هم نگاه کنید.»

از آثار این مجموعهٔ منحصربفرد می‌توان به ؛ رود ناتمام – فریاد جنگل – موج آلوده – من پروانه ام – ذوق ماهیها – سنت رنگى – زوال پروانه – سوز انار – نیمهٔ گمشده ، اشاره نمود.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:
09122715708

• اینستاگرام:
_ramaart_

ramonaizadiyar

• تلگرام:
ramaizadi

• واتساپ:
wa.me/989122715708

• ایمیل:
ramonaizd@yahoo.com

• رویدادهای جاری:

رنگ‌ها حرف دارند ¦ نمایشگاه آثار رامونا ایزدی‌یار

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

رامونا ایزدیار

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت