دانی کشاورز

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

دانی کشاورز با نام اصلی دانیال کشاورز (به انگلیسی: Donnie Keshavarz) هنرمند کانادایی-آمریکایی ایرانی تبار، متولد 30 ژوئیهٔ 1969 در انتاریو، کانادا است.

آقای دانی کشاورز در گلف، انتاریو، کانادا متولد شده است. گفته می‌شود او دارای ملیت چندگانه امریکایی کانادایی و تبار افغان و ایرانی دارد.

دنی کشاورز در جونزبورو، آرکانزاس بزرگ شده و در دانشگاه ایالتی آرکانزاس، دانشگاه راتگرز، و دانشگاه میسوری در کانزاس سیتی، مدرک کارشناسی خود و کارشناسی ارشد در تئاتر و هنرهای نمایشی دریافت کرد.

دانی کشاورز از سال 1987، کشاورز در نقش‌های تلویزیونی متعددی ظاهر شد، که مهمترین آنها در یک نقش دوره ای در سال 2003 به عنوان یوسف آودا در سریال تلویزیونی 24 و همچنین نقش تکراری در سری HBO سوپرانوز شهرت دارد. او همچنین در نظم و قانون، لاست، سکس و سیتی، هک، خون‌های آبی و میهن به عنوان بازیگر میهمان حضور داشت می‌شود.

دونی کشاورز همچنین در سریال تلویزیونی برای همیشه ستاره شد و در سال 2013 نقش کوتاهی در فیلم گرگ وال استریت ایفا کرد.

دانی کشاورز همچنین در چندین فیلم از جمله Loving Leah، اداره تعدیل (2011)، Experimenter و به سوی ستارگان (2019) ظاهر شده‌است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت