فرشاد ارج

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان

 معرفی/ بیوگرافی:

فرشاد ارج (به انگلیسی: Farshad Arj) هنرمند ایرانی است.

آقای فرشاد ارج کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار فرشاد ارج می‌توان به کارگردانی فیلم گورطلایی، برنامه کمی دور کمی نزدیک و فیلم شیر یا خط اشاره کرد.

فرشاد ارج کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1392 در فیلم شیر یا خط به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم گورطلایی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فرشاد ارج محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی صادقی، سحر قریشی و آرش اسد را تجربه کرد.

فرشاد ارج در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 فیلم مهم سینما حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم فرشاد ارج در این سال، فعالیت در فیلم مردها فرشته نیستند به عنوان کارگردان و فعالیت در فیلم گورطلایی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فرشاد ارج فعالیت در فیلم گورطلایی بوده است. فرشاد ارج سال 1393 فیلم گورطلایی را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از فرشاد ارج نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم گورطلایی و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. فرشاد ارج توانست با فعالیت در فیلم گورطلایی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علی صادقی، رامین ناصرنصیر و آناهیتا همتی توانست سطح کاری او را متحول کند.

فرشاد ارج علاوه‌بر فیلم گورطلایی، سال 1395 برنامه کمی دور کمی نزدیک را کارگردانی کرده است. فرشاد ارج این‌بار با هنرمندانی چون رضا توکلی، مهدی صبایی، روشنک عجمیان و داریوش سلیمی همکاری داشت.

با اینکه فرشاد ارج را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. فرشاد ارج علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان بازیگر، برنامه‌ریزی، دستیار کارگردان، نویسنده و دستیاراول کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار فرشاد ارج در حرفه‌ی بازیگر، سریال مرز خوشبختی، سریال بزنگاه، سریال ترش و شیرین و سریال متهم گریخت است. مهم‌ترین آثار فرشاد ارج در حرفه‌ی برنامه‌ریزی، سریال مرز خوشبختی، سریال ترش و شیرین و سریال متهم گریخت است. مهم‌ترین اثر فرشاد ارج در حرفه‌ی دستیار کارگردان، سریال عید امسال است. مهم‌ترین اثر فرشاد ارج در حرفه‌ی نویسنده، فیلم لامبورگینی است. مهم‌ترین اثر فرشاد ارج در حرفه‌ی دستیاراول کارگردان، سریال متهم گریخت است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
farshad_arj

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت