آریانا ملکارا

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، خوانندگی

 معرفی/ بیوگرافی:

آریانا مُلکآرا با نام اصلی آریانا نیکولتا ملک آرا (به انگلیسی: Ariana Nicoletta Molkara) هنرمند امریکایی ایرانی تبار، متولد 16 مه 2003 میلادی در کالیفرنیای جنوبی ایالات متحده امریکا است.

خانم آریانا ملک آرا در اوایل 5 سالگی ، هنگامی که شروع به شرکت در تولیدات نمایشی در تئاترهای محلی و مدرسه کرد ، عاشق هنر و نمایش شد. او از آن زمان تاکنون نقش‌های اصلی متعددی را در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ایفا کرده است.

آریانا ملک آرا در سن هفت سالگی ، بطور حرفه ای رسماً با کار در تبلیغات تجاری و همچنین چندین فیلم کوتاه که در جشنواره‌های متعددی از فیلم‌ها برگزار شد حضور یافت ، جایی که به وی جایزه بهترین بازیگر زن در رده خود اهدا شد. دستیابی به موفقیت او در سینما و تلویزیون زمانی اتفاق افتاد که پس از جستجوی جهانی ، وی به عنوان بازیگر نقش مکمل زن در فیلم سینمایی “سپتامبرهای شیراز” انتخاب شد.

وی علاوه بر این در سه برنامه تلویزیونی (“چاد: یک پسر آمریکایی” برای فاکس ، “46 درصد” برای ABC و “پروژه Kourtney Kang بدون عنوان” برای NBC) انتخاب شد. از سوابق تلویزیونی وی می‌توان به بازی در نقش مهمان در نقش‌های نیکلودئون ، نیکی ، ریکی ، دیکی و داون ، دیزنی اندی مک ، سی بی اس کد بلک و ای بی سی گفتار اشاره کرد.

آریانا همچنین در موسیقی بسیار پرشور است و یک خواننده مشتاق است. او در مسابقات بی شماری آواز ملی آواز خوانده است که در آن چندین جایزه پلاتین برنده شده است. در این میان مسابقه ملی Protege آمریکا بود که مقام اول را به وی اعطا کرد. او به عنوان یک برنده مقام اول ، یک افتخار افتخاری را در سالن معتبر کارنگی نیویورک کسب کرد. وی از سن 12 سالگی در حال آموزش کلاسیک و اپرا در کنسرواتوار موسیقی سلطنتی بوده و در طی این سال‌ها به دلیل کسب بالاترین امتیاز امتحان در کشور ، در مجموع 5 مدال طلای ملی به دست آورده است. در نتیجه ، او چندین بار برای خواندن در سالن نیومن رجیتال در USC دعوت شد.

در خارج از صحنه ، آریانا از استفاده از استعدادهای موسیقی خود برای بازگرداندن و ایجاد تغییر لذت می‌برد. در سال‌های گذشته ، او با تیم اجرایی خود به نیویورک سفر کرد و برای بچه‌های کوچکی که در بیمارستان کودکان مونتفیور بستری بودند آواز خواند. او همچنین در سال‌های مختلف در بیمارستان‌های محلی ، برنامه‌های خیریه ، جمع آوری کمک‌های مالی و خانه‌های نقاهت، بطور خیریه آواز خوانده است.

آریانا در کنار تلاش‌های هنری خود ، دانش آموزی فداکار است و اهمیت زیادی به ادامهٔ تحصیلات خود می‌دهد. او در یک مدرسه عادی و عمومی تحصیل می‌کند و همزمان در کنار تحصیل در هنر نمایشات نیز فعالیت دارد. او معتقد است که ترکیب قدرتمند توانایی و عمل کردن به همراه خلاقیت و هوش ، کلید دنیای پیشرفت و موفقیت است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در imdb

• اینستاگرام:
arianamolkara

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود