ناصر معمارضیا

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

ناصر معمارضیا (به انگلیسی: Naser Memar Zia) هنرمند ایرانی بین المللی است.

آقای ناصر معمار ضیا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ناصر معمار ضیا می‌توان به بازیگری در فیلم غلام اشاره کرد.

ناصر معمار ضیا در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ناصر معمار ضیا در این سال، بازیگری در فیلم غلام به کارگردانی میترا تبریزیان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ناصر معمارضیا بازی در فیلم غلام بوده است. ناصر معمار ضیا کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم غلام نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با میترا تبریزیان همکاری داشته است. ناصر معمار ضیا توانست با بازی در فیلم غلام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، بهروز بهنژاد، Tracie Bennett و آرمین کریما بر تجارب او افزود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در IMDB

• اینستاگرام:
nassermemarzia

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت