مگی پرتو

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، مجری، گوینده، نویسنده

 معرفی/ بیوگرافی:

مگی پرتو (به انگلیسی: Maggie Parto) هنرمند بین المللی ایرانی تبار است.

خانم مگی پرتو از یک خانواده چند ملیتی است که نزد ایشان مطالعه، زبان و فرهنگ گرامی است. وی که در لندن بریتانیا ، خاورمیانه و شیکاگو ایالات متحده امریکا بزرگ شده است، پس از دیدن “جنبه‌های عشق” ساخته اندرو لوید وبر عاشق هنرهای نمایشی شد. سفرهای گسترده وی در سراسر اروپا ، خاورمیانه و شمال آفریقا در شکل گیری و تعریف تخصص خود در هنرهای نمایشی نقش مهمی داشته است. مگی سرانجام در کالیفرنیای جنوبی مستقر شد و در آنجا تئاتر و فیلم را در دانشگاه کالیفرنیا و تئاتر رپرتوری ساحل جنوبی تحصیل کرد.

مگی پرتو همچنین در خانه اصلی مایزنر آموزش بازیگری دید و اجرای برنامه را در لس آنجلس به پایان رساند. او در بسیاری از تولیدات تئاتر و همچنین بسیاری از پروژه‌های فیلم و تلویزیون مستقل و استودیویی فعالیت داشته است.

نقش مهمان ستاره او در ABC’s The Rookie ، نقدهای شگفت انگیزی گرفت و توانایی‌های بازیگری قوی او و همچنین صحبت کردن به زبان فارسی را به نمایش گذاشت.

یکی از کارهای مگی پرتو با عنوان Speed ​​Date Inn ، در جشنواره کن با استقبال خوبی روبرو شد. او در یک فیلم بسیار مورد انتظار به نام “فقط” با فریدا پینتو و لسلی اودوم جونیور حضور داشت که اواخر امسال در جشنواره معتبر فیلم Tribeca یک نمایش جهانی دارد. چندین فیلم بلند دیگر در چشم انداز است که او به عنوان بازیگر و تهیه کننده به آن پیوسته است. در جشنواره معتبر فیلم Tribeca به نمایش جهانی می‌رسد. چندین فیلم بلند دیگر در چشم انداز است که او به عنوان بازیگر و تهیه کننده به آن پیوسته است. که در جشنواره معتبر فیلم Tribeca به نمایش جهانی رسید. چندین فیلم بلند دیگر در چشم انداز کاری ایشان است که به عنوان بازیگر و تهیه کننده فعالیت خواهد داشت.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در IMDB

• اینستاگرام:
maggieparto

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود