آرش مرندی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

آرش مرندی (به انگلیسی: Arash Marandi) هنرمند بین المللی ایرانی است.

آقای آرش مرندی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم «زیر سایه» و سریال «هشدار کبرا 11» فعالیت داشته است.

آرش مرندی بازیگر سینما و تلویزیون، از مهم‌ترین آثار آرش مرندی می‌توان به بازیگری در فیلم‌های زیر سایه ، تهران تابو و سریال تلویزیونی آلمانی هشدار برای کبرا 11 اشاره کرد.

آرش مرندی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آرش مرندی در این سال، بازیگری در فیلم زیر سایه به کارگردانی بابک انوری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرش مرندی بازی در فیلم زیر سایه بوده است. آرش مرندی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم زیر سایه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با بابک انوری همکاری داشته است. آرش مرندی توانست با بازی در فیلم زیر سایه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر نرگس رشیدی، آوین منشادی، بابی نادری و Ray Haratian بر تجارب او افزود.

آرش مرندی در نقش بابک در مجموعه «تهران تابو» یا تابوی تهران ایفای نقش داشته است. این مجموعه یک فیلم پویانمایی به کارگردانی علی سوزنده محصول سال 2017 است. این فیلم که محصول مشترک آلمان و اتریش است در بخش هفته منتقدان هفتادمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
arashmarandiofficial

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت