پروشات مدنی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نویسنده و کارگردان

 معرفی/ بیوگرافی:

پروشات مدنی (به انگلیسی: Proshat Madani) هنرمند آلمانی ایرانی ، متولد 1967 در تبریز است.

خانم پروشات مدنی در میان اتریشی‌ها و آلمانی‌ها به خاطر ایفای نقش در تئا‌تر و چندین فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی آشنا هستند. اما ایرانی‌ها این بازیگر ایرانی‌تبار را بیشتر با فیلم کمدی «سلام علیکم» ساخته علی صمدی احدی، در نقش مادر محسن که قهرمان داستان بود می‌شناسند. و به تازگی خانم مدنی همراه با چند بازیگر دیگر در این فیلم، در یک فیلم کمدی دیگر از همین کارگردان به نام «مامبا» در مراکش بازی کند.

پروشات مدنی یک نمونه از میلیون‌ها ایرانی مهاجر است که در خارج از ایران زندگی می‌کنند و با مشکل چگونگی «انتگراسیون» یعنی ( همگرایی و تطابق فرهنگی مهاجرین با کشور میزبان ) در جامعه‌ای با فرهنگ و زبان دیگر دست و پنجه نرم می‌کنند. او که حالا چهل و پنج ساله شده، در چهار سالگی همراه مادر و سه خواهر و برادر دیگرش به آمریکا مهاجرت کرده، از آنجا از راه ترکیه به اتریش آمده و به مدرسه رفته و در مدرسه با پدیده نفرت از خارجیان روبرو شده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت