مسعود مرادسلیمی

Masoud MoradSalimi

مسعود مرادسلیمی

 تخصص/مهارت:

عکاس،

 معرفی/ بیوگرافی:

مسعود مرادسلیمی (به انگلیسی: Masoud MoradSalimi) هنرمند ایرانی، متولد 8 اَمرداد 1342 در محله چهار باغ سنندج استان کردستان است.

آقای مسعود مرادسلیمی درباره خود گفته است: «در سالهای 1367 تا 1372 واحدهای عکاسی را با اساتیدی هچون: محمد ستاری، سیف الله صمدیان، محمود معالج، امیرعلی جوادیان گذراندم و به عنوان دانشجوی ممتاز فارغ التحصیل شدم. از طرف سازمان سنجش تلگرافی دریافت نمودم که بدون کنکور می توانم در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه هنر، عکاسی ثبت نام کنم و بدین ترتیب یکی از جمع هفت نفر اولین دوره کارشناسی ارشد عکاسی در ایران بودم، چون قبل از آن رشته ما اعزام به خارج داشت.

در سال 1378 مدرکم را گرفتم و در طی دوران تحصیل، هر هفته به سنندج باز می گشتم تا 24 ساعت موظفی را در سر کلاس درس حضور داشته باشم و دوباره به دانشگاه بر می گشتم.

در سالهای بعد رشته عکاسی کار ودانش ایجاد گردید و دیپلم عکاسی به فارغ التحصیلان داده می شد. دو هنرستان دخترانه کیمیا و پسرانه کاوشگران را اداره می کردم واستانداردهای عکاسی سیاه وسفید، ظهور و چاپ را به آ نها آموزش می دادم.
تعدادی از این افراد به عنوان عکاس حر فه ای، به جمع عکاسان پیو سته اند با زمان باقی مانده، به علاقه مندی هایم توجه کرده و عکاسی می کردم. طبیعت، پرتره هنرمندان و افراد شاخص، معماری قدیم سنندج و مجموعه عکس‌های خلاقه و موارد دیگر دغدغه‌های فکری من است و امیدوارم به نتیجه برسند.»

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت