اشین زاکاریان

Oshin Zakarian

اشین زاکاریان

 تخصص/مهارت:

عکاس، نویسنده

 معرفی/ بیوگرافی:

اشین زاکاریان با نام دیگر دانیلی ذکریان (به انگلیسی: Oshin Zakarian) هنرمند ایرانی، متولد 23 دی 1356 است.

آقای اوشین زاکاریان از هنرمندان عکاس سرشناس ایران می‌باشد.

اوشین زاکاریان (دانیلی ذکریان)، عکاس دلباخته طبیعت و آسمان شب است که هر گوشه و کناری درایران را برای جستجوی مناظر بکری که زیر آسمان پر ستاره شب به تصویر بکشد، پیموده است.
علاقه اصلی او به تصویر کردن آثار تاریخی ایران در شب و نشان دادن جلوه‌های معنوی و صلح آمیز این بخش از طبیعت است.
او عکاسی را به طور تجربی آموخته واکنون در شاخه‌های بسیاری از این هنر فعالیت می کند، از عکاسی طبیعت و آثار تاریخی، تا عکاسی پرتره، عکاسی صنعتی و گزارشی.

اشین زاکاریان در کنار عکاسی به تالیف مقاله هایی درباره عکاسی از آسمان شب نیز پرداخته است که در ماهنامه نجوم و چند نشریه دیگر منتشر شده است.

نمایش‌های اسلاید او طی چند سال اخیر جای خاصی را گردهمایی‌های علمی در ایران باز کرده است که از آن جمله نمایش اسلاید در کنفرانس‌های سالانه فیزیک است.

عکس‌های بسیاری از او در معتبرترین نشریه‌های اخترشناسی بین المللی نظیر اسکای اند تلسکوپ، آسترونومی، و مرکوری چاپ شده است و یکی از آثار او در آوریل سال 2000 میلادی جایزه بهترین عکس ماه را از ماهنامه آسترونومی دریافت کرد.

همچنین عکس‌های او از جاذبه‌های ایران در کتابهای جامع ایرانگردی انتشارات ایرانگردان منتشر شده است و در تقویم‌های میلادی و شمسی صنایع فرهنگی ایران (صفیر) هر ساله استفاده می شود. آثار عکاسی او از جلوه‌های بی نظیر ایران به خصوص در شب از آسمان پر ستاره کویر تا گرفت ماه بر فراز ستونهای تخت جمشید و شبهای دل انگیز کوهستانهای الموت در آینده نزدیک به صورت کتاب نفیسی از عکس‌های او منتشر می شود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
oshinzak

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت