جمشید مرادیان

Jamshid Moradian

جمشید مرادیان

 تخصص/مهارت:

مجسمه ساز،

 معرفی/ بیوگرافی:

جمشید مرادیان (به انگلیسی: Jamshid Moradian) هنرمند ایرانی، متولد 1330 در تهران است.

آقای جمشید مرادیان دانش‌آموخته رشته مجسمه‌سازی از دانشگاه سوره است.

عضویت در انجمن مجسمه‌سازان ایران، شرکت در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در ایران و خارج از کشور، شرکت در بی‌ینال‌های مجسمه‌‌سازی ایران، شرکت در سمپوزیوم چوب در ایران، شرکت در دهمین نمایشگاه بین‌المللی “اوزاکا” ژاپن 2001 ، شرکت در سمپوزیوم مجسمه‌‌سازی شانگهای چین 2003 و ساخت و طراحی دهها اثر حجمی برای فضاهای عمومی و شهری و نصب آن در داخل و خارج از کشور برخی از فعالیت‌های این مجسمه ساز پرکار را تشکیل می‌دهند.

خودش گفته است:”آتلیه‌ام پر از کار است و در این مسیر متوقف هم نخواهم شد. همین‌طور کار می‌سازم و در قید و بند نمایش عمومی آن هم نیستم”.

جمشید مرادیان یکی از بزرگترین موانع پیش‌روی مجسمه‌سازانی را که با چوب کار می‌کنند، وجود حراجی‌هایی چون “کریستی” می‌داند و معتقد است که متاسفانه بازار حراجی‌ها این روزها به سمت مجسمه‌های برنزی گرایش پیدا کرده و شرایط به گونه‌ای است که خیلی از مجسمه‌سازانی که با چوب کار می‌کردند هم این روزها به سمت برنز سوق پیدا کرده‌اند، اما به شخصه این کار را نخواهم کرد.

جمشید مرادیان بر این باور است که باید کار مجسمه‌سازی با چوب را همچنان ادامه ‌دهد و روی حرفش ایستادگی می‌کند و هیچگاه حاضر نشده در مجسمه‌های چوبی‌اش ازهیچ متریال دیگری استفاده کند.

جمشید مرادیان در کنار مجسمه‌هایی که ساخته است، بر روی یک تنه درخت وسط حیاط خانه‌اش نیز کار کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
jamshid.moradian_officialpage

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود