محمدرضا حائری

Mohammadreza Haeri

محمدرضا حائری

 تخصص/مهارت:

طراحی و معماری،

 معرفی/ بیوگرافی:

محمدرضا حائری (به انگلیسی: Mohammadreza Haeri) هنرمند ایرانی، متولد 1332 در تهران است.

آقای محمدرضا حائری فارغ‌التحصیل رشته معماری و شهرسازی از دانشگاه شهید بهشتی است که از سال 1381 تا 1385 مدیریت گروه شهرشناسی دفتر پژوهش‌های فرهنگی را به‌عهده داشته است.

حائری،مدیر مسئولی فصل‌نامه «اندیشه ایرانشهر» و تحقیق و آموزش در زمینه معماری و شهرسازی، مدیریت 22 طرح و تألیف 50 مقاله در این زمینه را در کارنامه‌اش دارد.

اثر چند رسانه‌ای”خانه‌های ابریشم «(1385) و کتاب «نقش فضا در معماری ایران» به ‌قلم وی نگارش شده است.

برخی سوابق حرفه‌ای این معمار در زمینه شهر‌سازی و معماری عبارتند از: تدوین چارچوب ضوابط مکان یابی گورستان‌های کل کشور ،طرح جامع فضاهای فرهنگی شهر تهران،ساماندهی هشتاد گورستان تاریخی، متروکه و متبرکه شهر تهران ،طرح جامع تهران ـ مشاور بوم‌سازگان ـ مسئول شهرسازی محدوده شهری ارزشمند و فرسوده؛طرح مکان‌یابی گورستان‌های کلانشهر تهران ، طرح احیای شهر ربع رشیدی تبریز،طرح جامع شهر پردیس، طرح جامع دانشگاه سبزوار ،طرح جامع دانشگاه ایلام ،طرح جامع دانشگاه زنجان، معرفی روش‌های شهرساز در ایران و پروژه‌های متعدد دیگری که حائری به عنوان مدیر پروژه، مشاور، طراح مطالعاتی و یا مسئول هماهنگی طراحی و برنامه‌ریزی در آنها شرکت داشته است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
mohammadreza_haeri

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت