مجید سعیدی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

مجید سعیدی (به انگلیسی: Majid Saeedi) هنرمند ایرانی، متولد 1 آذر ماه سال 1354 در شهر تهران است.

آقای مجید سعیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال‌های تلویزیونی؛ «شهرزاد»، «ارمغان تاریکی»، سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» و سریال تلویزیونی «میکائیل» فعالیت داشته است.

مجید سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مجید سعیدی می‌توان به بازیگری در سریال ارمغان تاریکی، سریال تا ثریا و سریال میکائیل اشاره کرد.

مجید سعیدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1376 در فیلم خفاش به کارگردانی علی‌اصغر شادروان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال ارمغان تاریکی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مجید سعیدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بیژن امکانیان، ژاله صامتی، پریسا شاهنده و هوشنگ منصورخاکی را تجربه کرد.

مجید سعیدی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 3 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مجید سعیدی در این سال، بازیگری در سریال روز یلدا شب چله به کارگردانی مجید موسویان، سریال ارمغان تاریکی به کارگردانی جلیل سامان و سریال پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مجید سعیدی بازی در سریال ارمغان تاریکی بوده است. مجید سعیدی سال 1389 سریال ارمغان تاریکی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جلیل سامان همکاری داشته است. مجید سعیدی توانست با بازی در سریال ارمغان تاریکی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آرش مجیدی، امیر آقایی، لیلا زارع و سودابه بیضایی بر تجارب او افزود.

مجید سعیدی علاوه‌بر سریال ارمغان تاریکی، سال 1390 در سریال تا ثریا نیز بازی کرده است. مجید سعیدی این‌بار با سیروس مقدم یعنی کارگردان سریال تا ثریا و هنرمندانی چون عرفان ابراهیمی، آزیتا حاجیان، مهران احمدی و هومن سیدی همکاری داشت.

در این سال‌ها مجید سعیدی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران رزیتا حفیظ با 2 مرتبه، فرید کلهر با 2 مرتبه، حمیدرضا هدایتی با 2 مرتبه، مریم بوبانی با 2 مرتبه و محمود‌ پاک‌نیت با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با مجید سعیدی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مجید سعیدی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مجید سعیدی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 74% آثار وی تلویزیونی و 26% آثارش سینمایی است. در واقع مجید سعیدی از مجموع 15 اثری که در کارنامه دارد، در 11 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال نزدیکی‌های بهشت، سریال نفس، سریال میکائیل، سریال خاطرات مرد ناتمام، سریال نامدار، سریال تا ثریا، سریال روز یلدا شب چله، سریال ارمغان تاریکی، سریال پرانتز باز، سریال از کوچه‌های باران و سریال کهنه‌سوار نام‌های و در 4 اثر در سینما با نام‌های فیلم افراطی ها، فیلم محیا، فیلم عشق فیلم و فیلم خفاش بازی کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
majidsaeedi_official

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود