مینو (پارادایس) ¦ نمایشگاه آثار معصومه خدارحمی

Masoomeh Khodarahmi ¦ Paradise Exhibition

«گالری لیلیت شما را به دیدن این نمایشگاه برگزار شده دعوت می‌نماید»

هنرمند: معصومه خدارحمی

❖ مینو (پارادایس) ❖

 
بهشت اول: 
آغوش مادریست که با تمام وجود، شیره جانش را نثار تو کرد و به تو مهر آموخت. بهترین کلمه مادر و بهترین آوا، آوای مادر است. او تمام زیبایی‌ست.  
بهشت دوم:
دستان پدریست که برای راه رفتنت، با تو کودکی کرد و مهر پدری را جایگزین سختی روزگار کرد. کاش همیشه فرصت بوسیدن دستان زیبا و زحمتکش‌اش را از دست ندهیم.  
بهشت سوم:
همسر توست که عشق و دلبستگی را با او تجربه میکنی. همسری که خوشبختی را بر تو تمام کرد و زیبایی را وسیع تر. دستان پدر را بر سرت کشید و دلتنگی‌ها را کم کرد و مادرت شد و امید و انگیزه را جاودانه کرد.  
بهشت چهارم:
خواهر یا برادریست که برای ندیدن اشکهایت، تمام اسباب بازیهایش را به تو داد و مثل پدر حمایت‌گر و مهربان و مثل مادر دست نوازش و دلداری بر سرت کشید.  
بهشت پنجم:
دوستی‌ست که از خوشحالیت شاد شد و از ناراحتی‌ات اندوهگین عشقی داشت به وسعت خانواده ، همیشه دعای خیر بدرقه راهت کردند و آرزوی خوشبختی.  
بهشت ششم:
فرزند توست که خالق زیبایی‌های آینده است و حسی برای اعماق قلبت.  
بهشت هفتم:
حتماً خداست و تمام زیبایی‌هایش. بهشتی به وسعت نام زیبای مادر و مهربانی پدر. شاید هرکدام از ما تمام هفت بهشت را نداشته باشیم اما بهشت همین حوالیست… مادرت را بنگر… پدرت را ببین… خواهر یا برادرت را حس کن… دوستت را به یاد بیاور… همسرت را در آغوش بگیر… فرزندت را ببوس… بهشت همین جاست، الان ، لابه‌لای گل‌های زیبای خدا و آوای دل‌نواز پرندگان، لمس نرمی گلبرگ‌ها و درک زیبای‌های خالق… هنوز زمان هست، بهانه کن برای به آغوش کشیدن عزیزانتان، برای تقدیم عشقتان، برای حتی یک بوسه پنهانی. یک وقت دیر نشود برای بهشت رفتنت… بهشت را با همهٔ قلبت حس کن، همین نزدیکیست…

5ستاره / 50376 رأی

اخطار ! هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت