مهزاد نقدی

 تخصص/مهارت:

طراح و نقاش، معماری و طراحی داخلی، طراحی دیجیتال سه‌بعدی، طراحی لوگو، ادبیات شاعری و نویسندگی و…

 معرفی/ بیوگرافی:

مهزاد نقدی (به انگلیسی: Mahzad Naghdi) هنرمند ایرانی، متولد 4 فروردین 1378 است.

خانم مهزاد نقدی دارای تحصیلات فوق دیپلم رشته معماری است و دانشجوی کارشناسی معماری می‌باشد. ایشان دارای مدرک طراحی سه‌بعدی 3dmax از مجتمع فنی تهران و مسلط به انواع نرم افزارهای طراحی رایانه‌ای سه‌بعدی و گرافیکی می‌باشد.

مهزاد نقدی از کودکی به هنر نقاشی علاقه داشت و با استعداد خدادادی که در این هنر داشت بطور خودآموز شروع به طراحی و نقاشی نمود ، او از سال‌های 1388 و 1389 بطور حرفه‌ای فعالیت هنری خود را آغاز نمود و به صورت مستمر در عرصه نقاشی فعالیت داشته است.

خانم نقدی در انواع سبک‌های نقاشی نظیر؛ رئالیسم، کوبیسم، سوررئالیسم، مدرن، پاپ آرت، امپرسیونیسم و اکسپرسیونیسم و… مهارت داشته و آثاری زیبا از خود بجای گذاشته است.

آثار مهزاد نقدی را می‌توان با آثار هنرمندان مشهور و بزرگی همچون «فریدا کالو» مقایسه نمود و از جهاتی به هم شبیه دانست.

سبک مورد علاقه ایشان کوبیسم و تکنیک مورد علاقه اش رنگ روغن و آبرنگ است. آثار ایشان غالباً بصورت مفهومی و معناگرا می‌باشند و بیشتر به مضامینی همچون عشق و احساسات و طبیعت، دنیای مادرانه و جهان خلقت و آفرینش می‌پردازد.

این هنرمند توانا و با استعداد علاوه بر فعالیت در هنر نقاشی در هنرهای دیگری همچون معماری و طراحی سه بعدی و طراحی لوگو و نقاشی دیجیتالی، هنر ادبیات و نویسندگی و شاعری فعالیت می‌کند و در همین راستا توانسته با خلق آثاری منحصربفرد و خاص در میان سایر هنرمندان بدرخشد. آثاری که هر بیننده ای را ساعت‌ها مجذوب خود می‌کند و به تفکر وا می‌دارد. از آثار و نقاشی‌های مهزاد نقدی نمی‌توان به سادگی و با یک نگاه گذر کرد چرا که هرکدام دارای عمق بوده و پیامی پنهان را در خود دارد.

مهزاد نقدی درباره نمایشگاه خود با عنوان «شگفتی آفرینش» اینچنین می‌نویسد:
«این نمایشگاه سعی دارد با به تصویر کشیدن فداکاری‌های مادرانه، فرشته‌ایی از سوی خداوند که نگهدار کودکان در این دنیا هستند خبر از این دهند که کودکانی هستند که از این فرشته محروم هستند. کودکان بی‌گناه و بی‌پناه و بی‌سرپرست.
این نمایشگاه صرف بچه‌های بی‌سرپرست می‌شود تا شاید بتوانیم یک نوازش کوچک از جنس مادر به سرشان بکشیم. باشد که تمام مادران دنیا سالم باشند و در سایه خداوند پناه کودکانشان باشند.
هر مادری قدرت این را دارد که فرزندش را همان گونه که می‌خواهد پرورش دهد، با هر خوی و صفتی که به خود بگیرد. من در این نمایشگاه سعی داشتم در سبک رئالیسم و مدرن این قدرت را به تصویر بکشم. این نمایشگاه را به کودکان بی‌سرپرست هدیه میکنم»

خانم مهزاد نقدی همچنین در حال جمع آوری دست نوشته‌هایش جهت تکمیل و انتشار کتاب خود می‌باشد.

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:
09385867820

• اینستاگرام:
mahzad_architect

Mahzad_mhb

• تلگرام:
Mahzad_mhb

• ایمیل:
Mhbmahzad@gmail.com

• رویدادهای جاری:

شگفتی آفرینش ¦ نمایشگاه آثار نقاشی مهزاد نقدی

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت