رزیتا گلداری

 تخصص/مهارت:

نقاش سبک مدرن، سفالگر، دکوپاژ، قالی بافی و طراح فرش

 معرفی/ بیوگرافی:

رزیتا گلداری (به انگلیسی: Rozita Goldari) هنرمند ایرانی، متولد تیرماه و فصل تابستان در شهر تهران است.

خانم رزیتا گلداری از هنرمندان معاصر ایران است که در رشته‌های سفالگری، نقاشی سبک مدرن، دکوپاژ، قالی بافی و طراحی فرش و… تحصیلات اکادمیک و فعالیت داشته است.

آثار این هنرمند غالباً در سبک‌های مدرن و با موضوعاتی همچون جذابیت‌های زنان و الهه‌های باستانی می‌باشند که این هنرمند با بکار بردن ورقه‌های طلا و نقره به آثار خود جلوه‌ای خاص و جذاب بخشیده است که تمامی این آیتم‌ها موجب شده است که آثار ایشان مناسب دکوراسیون‌های مدرن لاکچری باشند.

از مجموعه آثار رزیتا گلداری می‌توان به مجموعهٔ جذاب و چشمگیر «آفرودیت» (به معنی: الهه زیبایی) اشاره نمود که بیانگر زنانگی، زیبایی، زندگی، رنگ‌های خیره کننده ، جذابیت و… است. این مجموعه منحصربفرد شامل آثاری با عناوین ؛ رز طلایی – نقاب سرخ مرگ – لب سرخ – دختر تنها – الله خورشیدی می‌باشد.

آفرودیت یا آفرودیته یا آفرودیتا (به یونانی: Αφροδίτη)، که در اساطیر یونانی ملقب به الههٔ عشق، زیبایی و شور جنسی و در روم «ونوس» بوده، همچنین اسطوره آفرودیته هم به او نسبت داده شده‌است. آفرودیته جزو دوازده ایزد المپ‌نشین می‌باشد و گفته شده که او بخشایشگر زیبایی و جذب کنندهٔ جنسی بوده که بیشتر اوقات به صورت چهره‌ای با لبخند شیرین ترسیم شده‌است.
(برگرفته از ویکی‌پدیا)

“شما را به دیدن نمایشگاه آثار ایشان دعوت می‌نمائیم”

• آدرس:

• تلفن:

• اینستاگرام:
rose_goldari

• رویدادهای جاری:

آفرودیت الهه زیبایی ¦ نمایشگاه آثار رزیتا گلداری

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت