آلبوم موسیقی بی‌کلام، یانی YANNI 1984 OPTIMYSTIQUE

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آلبوم موسیقی بی‌کلام، یانی YANNI 1984 OPTIMYSTIQUE

توضیحات:
دانلود رایگان، آلبوم موسیقی بی‌کلام، یانی YANNI 1984 OPTIMYSTIQUE

آلبومی بسیار زیبا و آرامش بخش از یانی کالاماتا آهنگساز شهیر و دوست داشتنی یونانی. بسیاری از آهنگ‌های این مجموعه بارها از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

یانیس کریسومالیس (به یونانی: Γιάννης Χρυσομάλλης، Giánnis Chrysomállis) (به انگلیسی: Yiannis Chryssomallis) (زادهٔ 14 نوامبر 1954 – کالاماتا) معروف به یانی (به انگلیسی: Yanni)، موسیقی‌دان، پیانیست، نوازندهٔ کیبورد و آهنگساز اهل یونان و ساکن ایالات متحده است.
موسیقی یانی تلفیقی از سبک‌های جاز، موسیقی دوره کلاسیک، سافت راک، و موسیقی جهان است و بخش عمدهٔ آهنگ‌های او را سازهای موسیقی تشکیل می‌دهند. یانی با کنسرت یانی، زنده در آکروپولیس به شهرت رسید، بطوری که این آلبوم با فروش بیش از 7 میلیون نسخه، دومین کنسرت موسیقی ویدیویی پرفروش تاریخ است. علاوه بر آن، یانی به دلیل اجرا در مکان‌های تاریخی از قبیل تاج محل در هند، شهر ممنوعه در چین، برج خلیفه در امارات متحده عربی، کاخ کرملین در روسیه، دژ اِل‌مورو در پوئرتوریکو، شهر باستانی جبییل در لبنان، تئاتر رومی کارتاژ در تونس، کاخ لاکشمی ویلاز در هند، اهرام مصر و ابوالهول بزرگ جیزه، و جبل القلعه در اردن شناخته شده‌است.

جهت ذخیره روی گزینه دانلود بزنید.

حجم: 35 MB


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت