طراحی فرش ¦ نمایشگاه آثار سپیده صاحبدل

Sepideh Sahebdel ¦ Carpet Design Exhibition

«گالری لیلیت شما را به دیدن این نمایشگاه برگزار شده دعوت می‌نماید»

هنرمند: سپیده صاحبدل

❖ نمایشگاه طراحی فرش ❖

در این نمایشگاه، هنرمند با آثاری متمایز از طراحی فرش با ایده‌های نوآورانه و خلاقانه و بعضاً هنجارشکنانه، با تلفیق طرح‌های مدرن و فانتزی، بومی و سنتی شرقی، سبکی جدید و منحصربفرد از طراحی را پدیدآورده است، که تاکنون توانسته مورد تحسین و تمجید بسیاری از اساتید و کارشناسان و منتقدین هنر و صنعت فرش و هنردوستان قرار گیرد. آثار این نمایشگاه از مجموعه‌های کلکسیون مینیاتوری، کلکسیون کالیگرافی، فرش نقاشی، کلکسیون وینتیج، فرش کلاسیک، تشکیل شده‌ است، که تمامی آثار در ابعاد گوناگون و (بدون محدودیت سایز) بصورت قالی، قالیچه، فرش و تابلو فرش و در انواع ؛ ماشینی و دستبافت سفارشی، فرش چاپی فانتزی قابل سفارش و اجرا می‌باشند.

نمایشگاه طراحی فرش سپیده صاحبدل، با برند هنری ثبت شده می‌باشد، که نمایش برخی از این آثار در کتاب بین المللی گنجینه هنر ایران زمین قرار گرفته است. همچنین معرفی این آثار و خبر رسانی در مرجع ترین پایگاه تحلیلی صنعت فرش ایران به عنوان سبکی نوین در طراحی فرش شده است. نمایشگاه طراحی فرش سپیده صاحبدل به عنوان اولین نمایشگاه طراحی فرش برگزار شده با تکنولوژی واقعیت مجازی می‌باشد که متشکل از؛ سبکی نوین در عرصه طراحی فرش می‌باشد.

آثار خانم صاحبدل همچنین به دلیل تنوع سبک طراحی و نوآورانه در جهان (بیش از 3000 نقش) و رنگ‌های متنوع (برای تمام سلایق اقشار جامعه بخصوص قشر جوان) ، مورد توجه و تمجید واردکنندگان و صادرکنندگان صنعت فرش و طراحان دکوراسیون داخلی قرارگرفته است.
5ستاره / 57816 رأی

اخطار ! هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت