فرناز رهنما

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

فرناز رهنما (به انگلیسی: Farnaz Rahnama) هنرمند ایرانی، متولد 27 مهر 1360 در اصفهان است.

خانم فرناز رهنما متولد مهر ماه 1360 در اصفهان می باشد. فرناز رهنما فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه هنر و معماری است. همچنین دوره بازیگری اش را در کلاس‌های حمید سمندریان گذرانده است. فرناز رهنما دوران کودکی به تماشای فیلم و حرفه بازیگری علاقمند بوده و پدرش نیز در این زمینه او را تشویق می کرده است.

فرناز رهنما از سال 1379 وارد تئاتر شد و در سال 1394 با بازی در نمایش چشم اندازی از پل، کارهای زیادی به وی پیشنهاد شد. آغاز فعالیت حرفه ای فرناز رهنما در تلویزیون از سال 1385 در فیلم تلویزیونی «زیر زمین» به کارگردانی علیرضا افخمی می باشد.

فرناز رهنما در نقش نازنین در ساختمان پزشکان، به کارگردانی سروش صحت شهرت یافت.

فرناز رهنما سالهاست با کیارش اعتمادی آهنگساز ازدواج کرده است. فرناز رهنما وقتی بیست سالش بود با همسرش آشنا شد و بعد از هفت سال آشنایی با هم ازدواج کردند.

فرناز رهنما در دانشگاه هنر و معماری در رشته نمایش مشغول تحصیل بود و با برادر همسرش که در همان دانشگاه نقاشی‌ می‌خواند به عنوان هم‌دانشگاهی آشنا بود و همین، منجر به آشنایی با کیارش اعتمادی شد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
farnazrahnamaofficial

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود