عبدالله آتشانی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، نویسنده و کارگردان، آهنگساز، عروسک‌گردان

 معرفی/ بیوگرافی:

عبدالله آتشانی (به انگلیسی: Abdullah Atashani) هنرمند ایرانی، متولد 1359 در تهران است.

وی فارغ‌التحصیل کارشناسی روانشناسی از دانشگاه “آزاد” است.
آقای عبدالله آتشانی برادر امیر آتشانی بازیگر سرشناس ایرانی است،

عبدالله اتشانی دریافت لوح تقدیر و جایزهٔ اول بازیگری نوجوان از جشنوارهٔ تهران، را در کارنامه دارد.

عبدالله آتشانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1359 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار عبدالله آتشانی می‌توان به بازیگری در سریال شهریار اشاره کرد.

عبدالله آتشانی در سال 1385 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم عبدالله آتشانی در این سال، بازیگری در سریال شهریار به کارگردانی کمال تبریزی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی عبدالله آتشانی بازی در سریال شهریار بوده است. عبدالله آتشانی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1385 در 26 سالگی در سریال شهریار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با کمال تبریزی همکاری داشته است. عبدالله آتشانی توانست با بازی در سریال شهریار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیروس گرجستانی، اردشیر رستمی، پیام دهکردی و احمد آقالو بر تجارب او افزود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت