جمشید صفری

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

جمشید صفری (به انگلیسی: Jamshid Safari) هنرمند ایرانی، متولد 1354 در تهران است.

وی علاوه بر تحصیل در مقطع کارشناسی رشتهٔ کارگردانی، دارای مدرک بازیگری از آموزشگاه هنرهای سینمایی هیوا و همچنین دارای مدرک درجه 1و2 بازیگری از حوزه هنری است.

آقای جمشید صفری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار جمشید صفری می‌توان به بازیگری در سریال یوسف پیامبر، سریال دیوار اشاره کرد.

جمشید صفری در سال 1387 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جمشید صفری در این سال، بازیگری در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج‌الله سلحشور محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جمشید صفری بازی در سریال یوسف پیامبر بوده است. جمشید صفری سال 1387 سریال یوسف پیامبر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرج‌الله سلحشور همکاری داشته است. جمشید صفری توانست با بازی در سریال یوسف پیامبر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مصطفی زمانی، کوروش زارعی، کتایون ریاحی و محمود‌ پاک‌نیت بر تجارب او افزود.

جمشید صفری علاوه‌بر سریال یوسف پیامبر، سال 1391 در سریال دیوار نیز بازی کرده است. جمشید صفری این‌بار با سیروس مقدم یعنی کارگردان سریال دیوار و هنرمندانی چون مهدی سلطانی، آتیلا پسیانی، مهرداد صدیقیان و کامران تفتی همکاری داشت.

در بیوگرافی جمشید صفری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی جمشید صفری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار جمشید صفری در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم جمشید صفری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار جمشید صفری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر جمشید صفری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمرهٔ بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی جمشید صفری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی جمشید صفری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال یوسف پیامبر محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی جمشید صفری کمترین امتیاز را گرفته است، سریال دیوار محسوب می‌شود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
jamshidsafari_

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت