آلبوم موسیقی، ارا “ضروری” Era – 2010 – The Essential

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آلبوم موسیقی، ارا “ضروری” Era – 2010 – The Essential

توضیحات:
دانلود رایگان، آلبوم موسیقی بی‌کلام
آخرین آلبوم پروژهٔ Era. در این آلبوم بهترین آهنگهای پروژهٔ Era تا سال 2010 گنجانده شده. البته ترک اول آن ریمیکس جدیدی از آهنگ (Ameno) هست که در انگلستان ضبط شده.

Era (ارا) در واقع نام یک پروژهٔ موسیقی در ژانر new age است که توسط آهنگساز فرانسوی Eric Levi پیش می‌رود که تا به حال بیش از دوازده میلیون آلبوم به فروش رسانده است.این گروه در آهنگهای خود از شعرهایی استفاده می‌کند که اگرچه به زبان یونانی یا لاتین شباهت زیادی دارند اما در حقیقت هیچ معنایی ندارند.( این شبه اشعار توسط Guy Protheroe سروده می‌شوند.) این گروه در واقع نوعی موسیقی مذهبی-کلیسایی را با موسیقی جهانی ترکیب کرده و در قالب موسیقی الکترونیک عرضه می‌کند. این سبک آهنگسازی، پروژه‌های موسیقی بزرگی همچون Engima،Gregorian و Deep forest را برای ما تداعی می‌کند. اکثر کنسرت‌ها و موزیک ویدئوهای تولید شده توسط Era دارای حال و هوای قرون وسطایی هستند که در آن‌ها لباس‌های قروت وسطایی و لباس‌های جنگی قابل رویت است.البته در اکثر موزیک ویدئوهای Era دو هنر پیشه به نام‌های (Pierre Bouiserie) و (Irene Bustamante) فعالیت می‌کنند.

Erik Levi در سال 2008 در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ای می‌گوید: (( بنا بر یک قانون نانوشته، من همواره از نوشتن موسیقی‌ای که توسط دوره‌های مختلف تاریخی و فرهنگهای عمیق و چندلایه تحمیل شوند پرهیز می‌کنم. من همواره به دنبال یک احساس قوی هستم، احساسی که با یک حماسه اخت گرفته باشد. در واقع من همیشه در حال نوشتن موسیقی برای فیلمی هستم که تا کنون ساخته نشده است! ))

قابل ذکر است از آهنگهای ارا در زمینه‌های مختلفی استفاده شده است. همچنین Eric Levi در سال 1993 برای یک فیلم کمدی فرانسوی به نام (Les Visteurus) و در سال 1998 برای قسمت دوم همان فیلم موسیقی ساخته است. این موسیقی فیلم بعدها در آلبومهای Era گنجانده شد.هم چنین از آهنگ (Mother) برای درام ورزشی Driven نیز اخذ امتیاز شده است.

جهت ذخیره روی گزینه دانلود بزنید.

حجم: 74 MB


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت