آلبوم موسیقی بی‌کلام، کلاسیک “دن گیبسون” Dan Gibson – Classical

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آلبوم موسیقی بی‌کلام، کلاسیک “دن گیبسون” Dan Gibson – Classical

توضیحات:
دانلود رایگان، آلبوم موسیقی بی‌کلام
یک آلبوم شنیدنی از Dan Gibson (دن گیبسون). این آلبوم در واقع سبک جدیدی از آهنگسازی و کمپوز را به ما نمایان می‌کند. آهنگهای این آلبوم همگی کلاسیک هستند اما در سبک new age. به عبارتی گیبسون از ملودی پنج آهنگ سمبلیک و جاودانهٔ کلاسیک استفاده کرده و قطعاتی در ژانر new age پدید آورده که ترکیب ملودیک، منطقی، زیبا و البته قابل تقدیری را در خود دارا هستند. بهترین آهنگ ترک اول- Air from Orchestral Suite #3 in D (آهنگ اصلی این قطعه ساختهٔ یوهان سباستین باخ می‌باشد.)
دن گیبسون، عکاس،ضبظ کنندهٔ صدا، فیلمساز،مستندساز،مدیر فیلمبرداری(Director of Photography) و آهنگساز کانادایی در سال 1992 در مونترئال کانادا به دنیا آمد.در اواخر دههٔ چهل میلادی، وارد دنیای عکاسی و مستندسازی در حیطهٔ طبیعت شد.گیبسون تا به حال فیلمها و سریالهای مستند تلویزیونی زیادی تولید کرده است.به گفتهٔ کیبسون در یکی از فیلمهای در حال ساختش بود که آموخت چگونه صدای طبیعت و حیات وحش را استخراج و به قولی ضبط کند.صداهایی که در آهنگهای ساخت او استفاده شده است.او نتایج یا به قولی آرشیو صداهای ضبط شدهٔ طبیعت توسط خودش را تحت عنوان (Dan Gibson Parabolic Microphone) بارها و بارها منتشر کرد.عده‌ای از صداهای ضبط شدهٔ طبیعت توسط او که در دهه‌های 50 و 60 میلادی تهیه شده بودندبا میکس و تلفیق با استفاده از آهنگهای ساخت خود او در سال 1981 تحط عنوان (Lp Records) و (Solitudes Series) منتشر شدند.
در سال 2004، گبسون اولین DVD خود در مورد عکاسی طبیعت را در قالب High Definition منتشر کرد.(عکس کاور آلبوم یکی از عکسهای این DVD است.) گیبسون تا به حال توانسته دوازده بار برای فیلمها،سریالها و مستندهای خود جایزه‌های متعددی دریافت کند که شاید مهمترین آن‌ها جایزهٔ Golden Gate در فستیوال سان فرانسیسکو باشد. گیبسون هم چنین توانسته سه بار برای آلبوم‌های موسیقی خود جوایز متعدد دریافت کند. قابل ذکر است که ساخت آهنگهای گیبسون در قالب آلبومهای مختلف از سال 1981 تا به امروز ادامه داشته و دارد.

جهت ذخیره روی گزینه دانلود بزنید.

حجم: 47 MB

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت