کتاب آموزشی، نگارش خلاقانه

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

کتاب آموزشی، نگارش خلاقانه

توضیحات:
این کتاب یک راهنمای عملی گام‌به‌گام در رابطه با فرایند نگارش خلاقانه می‌باشد که با یک دوره جامع درباره هنر و مهارت‌های آن به خوانندگان خود شیوه ابتکار در نگارش را آموزش می‌دهد.
فصل‌های این کتاب ساده، سبک و در مورد موضوعاتی همچون نویسندگی درباره زندگی، رمان و داستان‌های کوتاه، شعر، داستان‌های کودکانه، فیلمنامه‌نویسی و غیره هستند.
بنابراین کتاب “نگارش خلاقانه” راهنمای اجتناب‌پذیری برای نویسندگی موفقیت‌آمیز می‌باشد. نویسنده در این کتاب موارد زیر را پوشش می‌دهد:…
به نویسندگان مبتدی نحوه آغاز مطلب را نشان داده و عادات مفید در نوشتن در ارائه می‌دهد؛ نویسندگان را تشویق به خلاقیت و کسب تجربه‌های بیشتر می‌نماید؛ به تحریک افکار انتقادی همراه با آگاهی از طریق بحث و بررسی تئوری‌های ادبی و طیف گسترده‌ای از متون می‌پردازد؛ راهکارها و مهارت‌های نوشتن را برای آثار ادبی ارائه می‌دهد؛ راهنمایی‌های ارزشمندی در رابطه با بازبینی و ویرایش فرآیندها، ارائه می‌دهد.
با ارائه پیشنهادات عملی برای توسعه و تقویت هنر نویسندگی، این کتاب یکی از ایده‌آل‌ترین اسناد در این حوزه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر افراد علاقه‌مند به نویسندگی می‌باشد.

زبان کتاب “انگلیسی” می‌باشد.

⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمی‌باشد!

#@

@#

حجم: 1.5 MB


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت