توضیحات:
تنوع مجموعههای مد بسته به سطح بازار، نوع محصول، فصل، مشتری و بازار خردهفروشیها متفاوت است.
کتاب “اصول طراحی مد؛ توسعه یک مجموعه” روند کار را از ایدههای اولیه طراحی و توسعه محصول تا رسیدن به نتیجه پایانی و ارائه نهایی و درنتیجه فروش آن، آموزشی میدهد.
این کتاب شامل یک نمای کلی از مجموعههای مد ازطریق چشمان روزنامهنگاران برجسته مد میباشد.
زبان کتاب “انگلیسی” میباشد.
⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمیباشد!
#@
@#
⇩
〔دیدن منابع مطالب〕