کتاب آموزشی، ایدئولوژی لوگو “راز، جادو و روش طراحی لوگو‌ی برندهای بزرگ”

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

کتاب آموزشی، ایدئولوژی لوگو “راز، جادو و روش طراحی لوگو‌ی برندهای بزرگ”

توضیحات:
کتاب “اصول لوگو” توسط بنیان‌گذار وب‌سایت LogoLounge.com نوشته شده است. این هندبوک جامع درباره جادوی طراحی صحبت می‌کند و یک نگاه جامع به ایدئولوژی‌های طراحان می‌اندازد.
این کتاب، طراحان را به‌طور مسقتیم در تماس با مربی‌های قوی قرار می‌دهد که با‌صراحت درباره فرآیندهایی که منجر به ایجاد طرح‌های موفق شده‌اند؛ صحبت می‌کند. همچنین به شما نحوه هدایت فرآیند کشف، ازجمله پژوهش، مطالعه برای پیدا‌کردن سرنخ، بهترین استفاده از بوجه‌ها، آشنایی با مجموعه‌ علامت‌ها و ساخت لوگو را نشان می‌دهد…
سپس، شما به‌سمت توسعه حرکت می‌کند، جایی که نحوه شناسایی قوی‌ترین ایده‌ها، توفان مغزی که به‌طور موثر توسط شما با دیگران رخ می‌دهد، تشخیص اجزای لوگو‌های بزرگ و درک نحوه تبدیل‌ ایده‌ها به بهترین راه‌حل را یاد خواهید گرفت.
و در آخر، به‌سمت فرآیند تحویل حرکت می‌کنید، جایی که ساخت DNA برند، ارائه‌های هنری برای شرایط خاص و مشتریان، ‌بیان تاریخچه برند و حفظ حیات طرح خود حتی بعد از معرفی آن را یاد خواهید گرفت.

زبان کتاب “انگلیسی” می‌باشد.
⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمی‌باشد!
#@

@#

حجم: 91 MB


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت