کتاب آموزشی، ایدئولوژی لوگو “راز، جادو و روش طراحی لوگو‌ی برندهای بزرگ”

[icon type=”vector” icon=”momizat-icon-file-pdf” align=”right” size=”20″ ]توضیحات:
کتاب “اصول لوگو” توسط بنیان‌گذار وب‌سایت LogoLounge.com نوشته شده است. این هندبوک جامع درباره جادوی طراحی صحبت می‌کند و یک نگاه جامع به ایدئولوژی‌های طراحان می‌اندازد.
این کتاب، طراحان را به‌طور مسقتیم در تماس با مربی‌های قوی قرار می‌دهد که با‌صراحت درباره فرآیندهایی که منجر به ایجاد طرح‌های موفق شده‌اند؛ صحبت می‌کند. همچنین به شما نحوه هدایت فرآیند کشف، ازجمله پژوهش، مطالعه برای پیدا‌کردن سرنخ، بهترین استفاده از بوجه‌ها، آشنایی با مجموعه‌ علامت‌ها و ساخت لوگو را نشان می‌دهد…
سپس، شما به‌سمت توسعه حرکت می‌کند، جایی که نحوه شناسایی قوی‌ترین ایده‌ها، توفان مغزی که به‌طور موثر توسط شما با دیگران رخ می‌دهد، تشخیص اجزای لوگو‌های بزرگ و درک نحوه تبدیل‌ ایده‌ها به بهترین راه‌حل را یاد خواهید گرفت.
و در آخر، به‌سمت فرآیند تحویل حرکت می‌کنید، جایی که ساخت DNA برند، ارائه‌های هنری برای شرایط خاص و مشتریان، ‌بیان تاریخچه برند و حفظ حیات طرح خود حتی بعد از معرفی آن را یاد خواهید گرفت.

[icon type=”vector” icon=”enotype-icon-language” align=”right” size=”20″ ]زبان کتاب “انگلیسی” می‌باشد.

[icon type=”vector” icon=”momizat-icon-download3″ align=”right” size=”20″ ]جهت ذخیره کتاب روی گزینه دانلود بزنید.

[icon type=”vector” icon=”momizat-icon-lock” align=”right” size=”20″ ]گذرواژه (رمز فایل): www.booktolearn.com

“گذرواژه حتما باید با حروف کوچک تایپ شود”

[icon type=”vector” icon=”brankic-icon-box2″ align=”right” size=”20″ ] حجم: 91 MB

برچسب‌های دسته‌بندی