کتاب آموزشی، “عکاسی از پاریس پنهان” کشف و بازدید از مناطق داخلی پاریس

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

کتاب آموزشی، “عکاسی از پاریس پنهان” کشف و بازدید از مناطق داخلی پاریس

توضیحات:
به یک تور عکاسی از مناطق کمتردیده‌شده پاریس بروید. این مجموعه، از آرشیو تصاویر شگفت‌انگیز برگرفته از مجله داخلی فرانسوی، کوت پاریس (Cote Paris) ساخته شده است.
کتاب پاریس پنهان، معماری منحصربفرد و فضای داخلی شگفت‌انگیز بناهای پایتخت‌ها را در طیف وسیعی از سبک‌ها، از فرانسوی کلاسیک تا بازرواج، معاصر، بوهمی، صنعتی و بسیاری دیگر را نشان می‌دهد.
چگونه یک آپارتمان اجاره‌ای در پاریس را به سلیقه خود دربیاوریم؟ با نویسنده از میان حیاط‌های پشت درهای بسته و به داخل خانه‌ها و آپارتمان‌های شیک مردم بروید تا جواب این سوال را پیدا کنید…
اینجا نمونه‌های زیادی از استفاده پاریسی‌ها از چیزهایی که دارند و همچنین روش‌های هوشمندانه و موثر کنارآمدن با بنای موجود و معماری که قابل تغییر نیست را نشان می‌دهد تا بتوانند خانه‌ای زیبا به سلیقه خودشان درست کنند.
کارولین کلیفتن ماگ، روزنامه‌نگاری است که متخصص طراحی داخلی، آنتیک و باغچه است. او نویسنده چندین کتاب از جمله کتاب پرده که یک کتاب مرجع است، خانه سفید، چین و شیشه، زندگی روستایی فرانسوی، تزیین با عتیقه‌جات، شور و شوق گردآوری و چند مورد دیگر است. او همچنین برای چند مجله و روزنامه به‌طور مرتب مطلب می‌نویسد.

زبان کتاب “انگلیسی” می‌باشد.

⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمی‌باشد!

گذرواژه (رمز فایل): www.booktolearn.com

@#

حجم: 218 MB


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت