کتاب آموزشی، تاثیر نور “از عکس‌های فوری تا عکس‌های حرفه‌ای”

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

کتاب آموزشی، تاثیر نور “از عکس‌های فوری تا عکس‌های حرفه‌ای”

توضیحات:
درصورتی که یک DSLR شگفت‌انگیز جدید خریداری نموده‌اید، نیاز به کتابی فراتر از کتابچه راهنمای دوربین برای آموزش چگونگی ایجاد عکس‌های حرفه‌ای خواهید داشت که با درکی از مبانی و اصول عکاسی حرفه‌ای آغاز می‌شود.
عکاس مشهور، Jeff Revell در کتاب “تاثیر نور؛ از عکس‌های فوری تا عکس‌های حرفه‌ای” نوشتار خود را با تشریح اصول اولیه نور، شامل قوانین و چگونگی دیدن آن، آغاز می‌نماید. به‌منظور نفوذ این درک جدید از نور در عکاسی،…
به‌منظور نفوذ این درک جدید از نور در عکاس، Jeff Revell خواننده کتاب خود را متوجه یکی از مهمترین اصول عکاسی – یعنی مثلث تاثیر نور، شامل سرعت شاتر، دیافراگم و ISO – می‌نماید. یادگیری به‌کار گرفتن این سه عنصر با هم، دروازه‌ای به کنترل فنی و خلاق عکاسی است.
این کتاب تمامی ویژگی‌های کلیدی دوربین را که مرتبط با تاثیر نور بوده و باعث تغییر در آن می‌شوند (صرف‌نظر از نوع DSLR) ازجمله حالت اولویت دیافراگم، حالت اولویت شاتر، و جبران نوردهی، تحت پوشش قرار می‌دهد.
درطول دوره آموزشی این کتاب، خواننده درکی از تاثیر نور را برای شرایط متفاوت بسیاری همچون عکاسی از چهره، عکس از حالت‌های عملی، مناظر و غیره بدست می‌آورد. این کتاب مصور به عکس‌های بزرگ و پویا بوده و به خواننده خود چگونگی تنظیمات عکاسی را می‌آموزد؛ به‌گونه‌ای که عکاس بتواند با هر بار عکس گرفتن توسط دوربین به تصویر دلخواه خود برسد.

زبان کتاب “انگلیسی” می‌باشد.

⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمی‌باشد!
گذرواژه (رمز فایل): www.booktolearn.com

@#

حجم: 19.7 MB

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت