کتاب آموزشی، ایجاد عکس‌های شگفت انگیز با آیفون

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

کتاب آموزشی، ایجاد عکس‌های شگفت انگیز با آیفون

توضیحات:
شما صاحب متنوع‌ترین و اختصاصی‌ترین دوربین جهان هستید. این دوربین همان دوربین آیفون شماست. دوربین آیفون شما بدون داشتن هیچگونه تجهیزات اضافی و دست‌وپاگیر شما را به یک تاریکخانه دیجیتال برده و یک مجموعه ابزار عکاسی و ویرایش تصویر را برای شما فراهم ساخته است. کافی است یاد بگیرید چگونه باید از آن استفاده کنید.
کتاب “ایجاد عکس‌های شگفت‌انگیز با آیفون” به شما نحوه عکس گرفتن با دوربین آیفون و حتی تبدیل عکس‌های نه‌چندان مطلوب خود به عکس‌هایی مبتکرانه و شگفت‌انگیز را آموزش خواهد داد…
Allan Hoffman -نویسنده و عکاس- به شما چگونگی بهره‌برداری کامل از پتانسیل دوربین آیفون و تبدیل آن به یک ابزار بسیار سرگرم‌کننده برای خلاقیت عکاسی را نشان خواهد داد. شما ترفند‌ها و تکنیک‌های تولید آثار، اعمال فیلترها و دستکاری و ویرایش تصاویر با برنامه‌های زیبا و نوآورانه، که همگی در آیفون شما قرار دارند را خواهید آموخت.
این کتاب شامل آموزش‌های زیر است:
تولید چشم‌اندازهای خیره‌کننده؛ قفل‌گشایی از قدرت مرموز دوربین آیفون با محدوده پویای افکت‌ها، تاثیر نور، کنترل تمرکز و …؛ یافتن و نصب بهترین برنامه‌های آیفون به‌منظور بریدن تصاویر، تنظیم کنتراست و تاثیر نور و ویرایش عکس‌ها با هدف رسیدن به نتایج شگفت‌انگیز؛ انتشار و به‌اشتراک‌گذاری تصاویر آیفون، بدون استفاده از کارت حافظه، کابل‌ها و یا ابزار پیچیده ویرایش تصاویر.

زبان کتاب “انگلیسی” می‌باشد.

⚠️ درحال حاضر دانلود کتاب در دسترس نمی‌باشد!

گذرواژه (رمز فایل): www.booktolearn.com

@#

حجم: 14 MB

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت