کانون سینماگران جوان

Young Cinematographers Association

کانون سینماگران جوان
تهران / خیابان احمد قصیر (بخارست) / کوچه نهم / پلاک 4 / کانون سینماگران جوان

 درباره/معرفی:

کانون سینما گران جوان مرکز ممتاز آموزش سینما در کشور طبق ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.
کانون سینماگران جوان با امتیاز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از با سابقه ترین، معتبرترین و موفق‌ترین مراکز آموزش سینمایی کشور است که از ابتدای تاسیس (سال 75 تا کنون) نقش بسزایی در معرفی استعدادهای جوان به سینما و تلویزیون کشور داشته است.
چنانکه در ارزیابی انجام شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به لحاظ بهره گیری از اساتید زبده و با تجربه و بر خورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفتهٔ سینمایی و تلویزیونی و فضای مناسب و سیستم برنامه ریزی مدون آموزشی، بالاترین رتبهٔ آموزشی را کسب و بعنوان مرکز ممتاز آموزش سینما در کشور شناخته شده است.
کانون دارای شش واحد تابعه می‌باشد که استفاده از آن برای همه هنرجویان میسر است. مدیریت کانون قصد دارد در آینده نزدیک جهت رفاه حال هنرجویان واحدهای دیگری نیز به مجموعه کانون اضافه نماید.

شورای عالی آموزش کانون مرکب از اساتید برجسته دانشگاه و سینما گران صاحب نام سینما و تلویزیون کشور از مرحله پذیرش هنرجو تا مرحله آزمون پایان دوره بر فرایند آموزش نظارت داشته و کیفیت و کمیت برنامه‌های آموزشی و فعالیت‌های فوق برنامه را تحت کنترل دارد، برنامه ریزی دورهٔ جامع آموزش بازیگری سینما و تلویزیون بر اساس استانداردهای آموزشی دانشکده‌های سینما و تئاتر بوده و سیستم آموزشی تواما دروس تئوری و عملی (کارگاهی) به مرحله اجرا در می‌آید تا هنرجو در پایان دوره مهارت‌های لازم و ضروری در این رشته را فرا گیرد.
مرکز ارتباطات سینمایی کانون یکی از فعالترین بخش‌های کانون سینماگران جوان است که از بدو تولد تاکنون با معرفی استعداد‌های جوان به عرصه‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون کشور، نقش بسزایی در کشف و پرورش استعداد‌های جوانان مستعد داشته است.برای آشنایی با فعالیتهای این مرکز به بخش هنرجویان موفق همین سایت مراجعه فرمایید.

پایان دوره:
به هنرجویان پس از طی دوره آموزش و گذراندن کلیه دروس تئوری و عملی، پس از موفقیت در آزمون پایان دوره (گواهینامه رسمی پایان دوره جامع آموزش بازیگری سینما و تلویزیون از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) اعطاء می‌گردد.
هنرجویان پس از فارغ التحصیل شدن می‌توانند به عضویت رسمی کانون سینماگران جوان در آمده و فعالیت سینمایی خود را در واحد تولید کانون ادامه داده و نیز از طریق مرکز ارتباطات سینمایی کانون به پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی معرفی شوند و همچنین کما فی السابق از امکانات و برنامه‌های خانه فیلم کانون استفاده نمایند.

• آدرس:
تهران / خیابان احمد قصیر (بخارست) / کوچه نهم / پلاک 4 / کانون سینماگران جوان

• تلفن:
88714363 الی 4
88714363
88714364

• وبسایت:
kanooncj.ir

• ایمیل:
info@kanooncj.ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت