ویژگی‌های یک شرکت حرفه‌ای طراحی سایت

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

ویژگی‌های یک شرکت حرفه‌ای طراحی سایت
آیا تابحال خواسته اید که وب‌سایت خودتان را داشته باشید؟ آیا به خواسته خود رسیده اید؟ اگر رسیدید آیا از رضایت کامل برخوردارید؟
زمانی که به داشتن وب سایت و طراحی اون فکر می‌کنیم هزار تا سوال برامون پیش میاد. مثل اینکه یک سایت کوچیک و ساده داشته باشم بهتره یا پیشرفته؟ قالب آماده استفاده کنم یا از شرکت‌های طراحی سایت کمک بگیرم؟ از یک نیرو برای طراحی استفاده کنم یا به یک شرکت معروف مراجعه کنم؟ اصلاً کدوم شرکت طراحی سایت بهتره؟ چه خصوصیاتی رو باید در نظر داشته باشم؟

در رابطه با تمام سوال‌هایی که ممکنه در ذهن شما شکل گرفته باشه به “شرکت طراحی سایت” مراجعه کنید. اما در رابطه با اینکه خصوصیات یک شرکت طراحی سایت خوب چیست با ما همراه باشید:

سابقه
اولین چیزی که باید در نظر بگیریم همین مورده، نمی گم اگر شرکتی سابقه نداشت قابل اعتماد نیست اما 100٪ هم نمیشه همه جوره بهش اعتماد کرد. سابقه داشتن موضوع مهمیه یعنی باید یه شرکت طراحی سایت خوب تو این زمینه حداقل 10 سال سابقه داشته باشه. دارکوب فعالیت اش رو از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت‌های اینترنتی آغاز کرد و در این سال‌ها موفق به طراحی 2500 وب سایت شده. سوابق در زمینه طراحی سایت شامل پروژه‌های موجود هم میشه، به این دلیل که برپا بودن چندین ساله یک شرکت دلیلی بر سابقه کاری نیست و البته که سابقه کاری بسیار مهمتر از سال‌های فعالیت شرکت است.

تخصص
دومین موردی که باید در نظر بگیریم پایه و اساس و بنیاد یه شرکته که برای شرکت‌های طراحی سایت این پایه و اساس در نیروی متخصص و حرفه ایه. این نیروی متعهد باید توانایی انواع طراحی‌ها برای سایت رو داشته باشن و راه‌های گسترش کسب و کار و تجارت مشتری رو در نظر بگیرن و در این زمینه راه کارهای نو و مفیدی ارائه بدن. این هم باز به تنهایی ملاک کاملی برای یه شرکت خوب نیست اما بودنش ضروری و لازمه. به قول قدیمی‌ها کار رو باید سپرد دست کاردونش.

تعهد
با توجه به اینکه تعهدات کاری یک شرکت طراحی سایت در قبال مشتریانش موضوع با اهمیتی است، پس ما هم روی این مورد تاکید بیشتری داریم. در این نوع همکاری چیزی که برای ما مهمه زمان تحویل پروژه و شکل و شمایل سایت با توجه به صحبت‌های اولیه است، البته که موضوع پشتیبانی و تعهدات این چنینی رو هم نباید فراموش کنیم چون ممکنه که تمام تخصص و ریزه کاری‌های موجود در سایت شما رعایت شده باشه اما بعد از مدتی با مشکلی روبرو بشید که توانایی حل اون رو نداشته باشید و فقط طراح سایت شما به این مشکل دسترسی داشته باشه یا فقط در تخصص ایشون باشه که در اینصورت فقط با کمک اونها مشکل حل میشه. پایبندی و تعهد اگر مهم‌ترین ملاک برای یک شرکت نباشه، قطعاً کم اهمیت هم نیست.

خدمات
وقتی می‌گیم خدمات پس از فروش، فکرمون سمت شرکت‌های طراحی سایت نمی ره ولی باید بدونبد که اونها هم متعهد به یک سری از این خدمات از جمله : آموزش کنترل پنل و پاسخ به پرسش‌های مشتری‌ها، پشتیبانی از سایت به صورت 24ساعته یا به مدت یکسال از وب سایت و در برخی موارد هم سئو و تولید محتوا برای وب سایت هستند. این نوع خدمات به هر شرکت و کسب و کاری اعتبار میده و اون رو از شرکت‌های رقیب متمایز میکنه. طراحی سایت دارکوب به جز خدمات طراحی سایت، خدمات جانبی که برای سایت‌ها مورد نیازه از جمله خدمات هاستینگ، بهینه سازی و تبلیغات اینترنتی و خدماتی امنیتی تحت وب هم ارائه میکنه که با کیفیت مطلوب سبب شده مشتریان دارکوب با خیال آسوده کل پروژه رو به ما بسپارن.

سئو
این کلمه این روزا زیاد باب شده و بیشتر شرکت‌ها برای وب سایتشون رو این موضوع خیلی تاکید دارن. از حق نگذریم خیلی هم مهمه که مثلاً تو سایت گوگل که اولین سایت جهانه، سایت شما توی کدوم صفحه اس؟

سئو خوب و روی اصول درست برای یک طراحی سایت حرفه ای، کار هر شرکتی نیست. پس باید دنبال بهترین شرکت طراحی سایت تو این زمینه باشید که بتونه به درستی از پس این کار بر بیاد. البته که باید اول ببینید که چه سئویی برای وب سایت خودشون دارن چون کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!!! برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب باید به اصولی‌ترین موارد دقت کنید، قالب سایت و سئو وب سایت خودشون رو ببینید چون یک نماد برای بهترین کاریه که می‌تونن ارائه بدن. وب سایت مثل یک ویترینه، وقتی ویترین شرکت خالی باشه دلیلی هم برای اعتماد به اون شرکت وجود نداره.

هیچ ادعایی بهتر است از نمونه کار نیست، دارکوب برای کلیه عبارات کلیدی مرتبط با طراحی وب مثل “طراحی وب”، “طراحی وب سایت”، “طراحی سایت”، “ساخت سایت”، “ساخت وب سایت” دو وب سایت در صفحه اول گوگل دارد. این مجموعه تا کنون موفق به انجام 500 پروژه موفق سئو و بهینه سازی وب سایت شده و حضور در صفحه اول گوگل اونم با دو تا وب سایت برای سخت‌ترین کلمه‌های کلیدی سئو نشون میده که این مجموعه توانمندیهای لازم برای انجام پروژه‌های سئو رو داره.

سرور و هاست قدرتمند
این ویژگی از اصلی‌ترین پیش نیازها برای یک شرکت طراحی سایت موفق است. پایه یک طراحی سایت حرفه ای، بهره بردن از سرور و هاستینگ قدرتمنده چون در این صورته که میتونه از پس نیازها و آرزوهای شما بر بیاد و وب سایتی مطابق با خواسته شما در اختیارتون قرار بده. همچنین علاوه بر داشتن این ویژگی بهتره که گواهینامه SSL هم داشته باشه که همون گواهینامه تایید نام دامنه است. حالا شاید بگید چه نیازی به سرور دارید؟

یک سرور میتونه :
امنیت اطلاعاتتون رو بالا می‌بره
خطا رو در کارمنداتون کم می‌کنه
سرعت انجام کارهای روزانه رو افزایش میده
به شرکت و سایت شما اجازه رشد و گسترش میده
به صورت خودکار و در زمان‌های مشخصی از اطلاعات شما بک آپ گیری میکنه.
و …

کار خلاقانه
یک سری ویژگی هست که باید در طراحی سایت‌ها حتماً رعایت بشه مثل :

1- طراحی جذاب و کاربر پسند که در این نوع طراحی باید از قالب و ظاهر زیبا و چشم نواز استفاده کنیم.

2- سرعت سایت و بارگذاری صفحات، مهم‌ترین ویژگی برای وب سایت شما محسوب میشه. هر سایتی با هر نمای ظاهری اگر کند باشه، کارایی رو پایین میاره و کاربر‌ها رو فراری میده.

3- نسخه responsive داشتن برای وب سایت یک مزیته، البته با توجه به اینکه هر روز به تعداد کاربر‌هایی که توسط موبایل‌های هوشمند یا تبلت‌ها به وب سایت شما مراجعه می‌کنن افزوده میشه، دارا بودن این ویژگی برای سایت شما ضروری و حیاتیه. Responsive بودن یعنی پشتیبانی وب سایت از تمام صفحه نمایش ها.

4- محتوای مناسب برای امر سئو و بهینه سازی و حتی راضی بودن مشتریان و کاربران شما خیلی مطرحه و به طراحی حرفه‌ای وب سایت کمک شایانی میکنه.

5- پنل مدیریتی برای راحتی کار شما و مدیریت بهتر وب سایت باید وجود داشته باشه، به این دلیل که برای ورود و اعمال تغییرات کوچک ولی ضروری در آینده مشکلی براتون پیش نیاد.

6- امنیت بالا در سایت با توجه به هکرهای موجود در بازار رقابت و اینترنت جهانی موضوعیه که نمی شه ازش چشم پوشی کرد، این موضوع مهم‌ترین چیزیه که شرکت‌های طراحی سایت باید انجام بدن.

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت