میلاد یزدانی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

میلاد یزدانی (به انگلیسی: Milad Yazdani) هنرمند ایرانی، متولد 28 آبان 1365 در تهران است.

آقای میلاد یزدانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار میلاد یزدانی می‌توان به بازیگری در سریال یادآوری، فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت اشاره کرد.

میلاد یزدانی در سال 1392 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم میلاد یزدانی در این سال، بازیگری در سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی میلاد یزدانی بازی در سریال یادآوری بوده است. میلاد یزدانی سال 1392 سریال یادآوری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حجت قاسم زاده اصل همکاری داشته است. میلاد یزدانی توانست با بازی در سریال یادآوری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فرخ نعمتی، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و فرهاد قائمیان بر تجارب او افزود.

میلاد یزدانی علاوه‌بر سریال یادآوری، سال 1393 در فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت نیز بازی کرده است. میلاد یزدانی این‌بار با وحید جلیلوند یعنی کارگردان فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت و هنرمندانی چون نیکی کریمی، برزو ارجمند، امیر آقایی و حشمت آرمیده همکاری داشت.

در این سال‌ها میلاد یزدانی با هنرمندان بسیاری تجربهٔ کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیر آقایی با 2 مرتبه و وحید جلیلوند با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با میلاد یزدانی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی میلاد یزدانی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت