محمدامین کریم‌پور

Mohamad'Amin Karimpor

محمدامین کریم‌پور

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

محمد امین کریم پور (به انگلیسی: Mohamad Amin Karimpor) هنرمند ایرانی، متولد 7 اَمرداد 1373 در تهران است.

محمد‌امین کریمپور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمد‌امین کریمپور می‌توان به بازیگری در فیلم سرکوفت اشاره کرد.

آقای محمد‌امین کریمپور در سال 1397 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد‌امین کریمپور در این سال، بازیگری در فیلم سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد‌امین کریمپور بازی در فیلم سرکوفت بوده است. محمد‌امین کریمپور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1397 فیلم سرکوفت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کریم رجبی همکاری داشته است. محمد‌امین کریمپور توانست با بازی در فیلم سرکوفت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد معماریان، ویدا جوان، جوانه دلشاد و سید مهرداد ضیایی بر تجارب او افزود.

اینستاگرام محمد‌امین کریمپور یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
mohamadaminkarimpor

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت