محسن ایزی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، مجری، تدوینگر، آهنگساز و کارشناس تبلیغات در فضای مجازی

 معرفی/ بیوگرافی:

محسن ایزی (به انگلیسی: Mohsen Izi) هنرمند ایرانی، متولد 2 اسفند 1367 در روستای ایزی در سبزوار است.

آقای محسن ایزی در یک خانواده 6 نفره به همراه یک برادر و دو خواهر بزرگ شده‌است. وی دارای مدرک کارشناسی نرم افزار، از دانشگاه آزاد کرج است. ایزی نام روستایی در نزدیکی شهر سبزوار است

محسن و خانواده‌ او در همان سال‌های اول کودکی به دلیل شغل پدر خانواده، به تهران مهاجرت کردند. اغلب کسانی که او را می‌بینند به بینی عمل شده وی اشاره می‌کنند، اما او خودش گفته است که: «بینی اش صرفا جهت عمل زیبایی نبوده است. او در سن 12 سالگی دچار حادثه با یک موتور سیکلت می‌شود که در این اتفاق تمام صورت او به دلیل کشیده شدن بر روی زمین، تحت عمل جراحی‌های پی‌در‌پی می‌شود.»

محسن، از همان سنین کودکی به ورزش و مخصوصا فوتبال علاقه ویژه‌ای داشت. وی بین سال‌های 1381 الی 1383 سابقه حضور در تیم نونهالان «پاس تهران»را نیز داشته است. او مشغول تهیه و انتشار نوع خاصی از ویدئو‌های؛ «داب اسمش»، «واین»، «موزیکال» و «تیزر تبلیغاتی» را در شبکه اجتماعی ایسنتاگرام است و در کنار این کار مجری‌گری برخی از برنامه‌های شرکت‌های تبلیغاتی را انجام می‌دهد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
iz.mohsen

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت