شهاب کاظمی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، کارگردان، مجری طرح و مشاور پروژه

 معرفی/ بیوگرافی:

شهاب کاظمی (به انگلیسی: Shahab Kazemi) هنرمند ایرانی، متولد 6 اردیبهشت 1361 است.

آقای شهاب کاظمی، کارگردان، مجری طرح و مشاور پروژه سینما ایران، سال 1361 در تهران متولد شد. وی دارای مدرک «کارشناسی کارگردانی سینما» از دانشگاه «هنر تهران» و مدرک «کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی» از دانشگاه «واحد تهران مرکز» است.

شهاب کاظمی مدیرمسئول و صاحب امتیاز نشریه برخط نمایش خانگی است و علاوه بر این سمت «قائم مقام» موسسه «گلرنگ رسانه» را نیز دارد.
همچنین او مدرس و برگزار کننده ورک‌شاپ آموزش «فیلمسازی و فناوری سه بعدی» در جشنواره «یاس رامسر» در سال 1395 بوده است.
شهاب کاظمی، تاکنون در مقابل دوربین و در هیچ صحنه‌ای نقشی ایفا نکرده است و هیچ علاقه‌ای برای این کار ندارد.

کار اصلی این روزهای او علاوه بر امور «نمایش خانگی»، حرفه جدیدی به نام «استراتژی تولید سینمایی» از مرحله پیش تولید تا عرضه محصول است که کاملا ذاتی و علمی بوده و نفرات انگشت شماری در سینما تخصص انجام این کار را دارند.

در توضیح این حرفه باید گفت که به طور مثال برای محصولی چه طرحی انتخاب شده و تبدیل به فیلمنامه شود و یا انجام مواردی مشاوره‌ای دیگری همچون؛ جذب سرمایه گذار و مشارکت با تهیه کننده، انتخاب کارگردان و بازیگران، انتخاب زمان اکران و انجام امور رسانه‌ای و تبلیغاتی در رابطه با محصول مورد نظر است.

شهاب کاظمی، در حال حاضر کارگردانی مجموعه نمایشی «قاب سینما» (1395)، محصول «گلرنگ رسانه»، را در کارنامه خود دارد.
از پروژهای مشاوره‌ای وی نیز می‌توان؛ فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» (1392) به کارگردانی «نیما طباطبایی»، فیلم مستند «آبی به رنگ آسمان» (1395) به کارگردانی «امیر رفیعی» و فیلم سینمایی «هزارپا» (1396) به کارگردانی «ابوالحسن داودی» اشاره کرد.
وی همچنین مجری طرح آثاری همچون؛ مجموعه نمایشی «قاب سینما» (1395)، سریال نمایش خانگی «احضار» (1394) به کارگردانی «رامین عباسی‌زاده» و فیلم سینمایی «کلوپ همسران» (1396) به کارگردانی «مهدی صباغ‌زاده»، را در کارنامه خویش دارد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت