حاتم میرزایی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

حاتم میرزایی (به انگلیسی: Hatam Mirzaei) هنرمند ایرانی، متولد 25 شهریور 1371 است.

حاتم میرزایی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «دندون طلا»، فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» و سریال تلویزیونی «کیمیا» فعالیت داشته است.

آقای حاتم میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار حاتم میرزایی می‌توان به بازیگری در سریال کیمیا اشاره کرد.

حاتم میرزایی در سال 1394 دورهٔ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حاتم میرزایی در این سال، بازیگری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حاتم میرزایی بازی در سریال کیمیا بوده است. حاتم میرزایی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1394 سریال کیمیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. حاتم میرزایی توانست با بازی در سریال کیمیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ و حسن پورشیرازی بر تجارب او افزود.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
hatam.mirzai.macker

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت