مهسا کامیابی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون،

 معرفی/ بیوگرافی:

مهسا کامیابی (به انگلیسی: Mahsa Kamyabi) هنرمند ایرانی، متولد 22 فروردین 1368 است.

خانم مهسا کامیابی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی ، که در کارنامه هنری وی میتوان همکاری با کارگردان مطرح مسعود ده نمکی برای فیلم اخراجی‌های 3 را دید، در تازه ترین فیلم خود باز هم برای ده نمکی جلوی دوربین رفته و با بازیگرانی مطرح چون الناز شاکردوست و تینا اخوند تبار در “رسوایی” همبازی شده است.

مهسا کامیابی بازیگر سینمای ایران، تک فرزند است و تحصیلات خود را تاکنون تا مقطع کارشناسی گرافیک ادامه داده است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزشی بازیگری به مدت دو سال(مقدماتی و پیشرفته) و تحت نظر امین تارخ آغاز کرد
او در فیلم رسوایی به کارگردانی ده نمکی و در مجموعه تلویزیونی قهر و آشتی به کارگردانی علی ژکان و کامران قدکچیان ایفای نقش کرده است . لازم به ذکر است او در این مجموعه تلویزیونی نقش اول را بر عهده دارد. همچنین مهسا کامیابی در فیلم بچه‌های نسبتاً بد به کارگردانی سیروس مقدم نیز بازی کرده است. مهسا کامیابی در فیلم اخراجی ها 3 به کارگردانی مسعود ده نمکی نیز ایفای نقش داشته است.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:
mahsakamyabi

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت