سامان گوران

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، کمدین

 معرفی/ بیوگرافی:

سامان گوران (به انگلیسی: Saman Goran) هنرمند ایرانی، متولد 19 دی 1364 در خرم آباد استان لرستان است.

سامان گوران شخصیتی بشاش و خنده رو دارد.گویا در کودکی نیز بسیار شیطنت می کرده و در دوران مدرسه , هم صدایش معلمانش را تقلید می کرده است . گویا تقلید صدای علی دایی در خنده بازار موجب قهر و ناراحتی علی دایی , شد که بعدها مشکل بین این دو حل شد .در ادامه صحبت هایی از این هنرمند درباره زندگی اش را می خوانید .

سامان گوران
آقای سامان گوران (متولد 19 دی 1364 ، خرم آباد)، دانش‌آموخته رشته بازیگری تئاتر است. وی با بازی در سریال طنز, خنده بازار با تقلید افرادی همچون مهران مدیری، علی دایی، رضا صادقی، مهدی فخیم‌زاده و عادل فردوسی‌پور , به شهرت رسید و موجب اعتراض برخی افراد مانند علی دایی و رضا صادقی شد.

وی با بازی در سری‌های اول و دوم سریال طنز خنده بازار توانست شهرت بدست آورد اما به دلایل نامعلومی, از ادامه کار در سری سوم این برنامه خودداری کرد.

بیشتر بدانید روایت سامان گوران از یک شوخی دردسرساز
مصاحبه با سامان گوران با شوخی و خنده آغاز شد. دقیقا همان‌طور که پیش‌بینی می‌‌شد. ظاهر و باطن, سامان گوران یکی است. همان‌طور که مقابل و پشت دوربین بودنش یکی است. سر شوخی را, با همه باز می‌کند و این چیزی بود که در طول گفت‌وگو با او به وضوح می‌شد دید.

بدون وقفه سر به سر شریفی‌نیا می‌گذاشت و دقایقی را که آرام می‌شد پاسخگوی سؤالات ما بود. در طول مصاحبه با یادآوری آنچه که از دیروز تا امروز بر او گذشته بدون هیچ پنهان‌‌کاری‌ای همه چیز را تعریف کرد.

شیطنت‌های دوران مدرسه سامان گوران
داستان تقلید ادا و صدای معلمان مدرسه‌اش و پشت سر آن هم تنبیه گواهی بود بر استعداد که سال‌ها, بعد شکوفا شد. قصه آشتی با علی دایی را هم به سیاق خودش تعریف کرد و در تیپ‌سازی علی دایی , دوباره خودش را نشان داد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:

• اینستاگرام:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت