شاهین جعفرقلی

 تخصص/مهارت:

هنرپیشه، بازیگر، خواننده

 معرفی/ بیوگرافی:

شاهین جعفر قلی (به انگلیسی: Shaheen Jafargholi) هنرمند بریتانیایی ایرانی‌تبار، متولد 4 بهمن 1375 در شهر سوانسی در ولز است.

آقای شاهین جعفرقلی یک بازیگر و خوانندهٔ نوجوان بریتانیایی ایرانی‌تبار است که در شهر سوانسی در ولز زندگی می‌کند. او از پدری ایرانی (ایرج جعفرقلی) و مادری ولزی (کارن توماس) زاده شده‌است. جعفرقلی با خواندن ترانهٔ «چه کسی تو را دوست دارد» (به انگلیسی: Who’s Lovin’ You) از مایکل جکسون، در برنامهٔ پرطرفدار تلویزیونی کشف استعدادهای بریتانیا، به شهرت رسید.

او با اجرای خوب این ترانه، تحسین داوران و تماشاگران را برانگیخت. روزنامه‌های بریتانیایی شاهین جعفرقلی را دوّمین کشف این برنامه دانستند.

پدر و مادر شاهین خیلی توافقی و دوستانه از یکدیگر جدا شدند. و هم‌اکنون شاهین به‌طور مرتب با پدرش ملاقات می‌کند.

هم‌چنین شاهین جعفرقلی در مراسم یادبود مایکل جکسون، با 12 سال سن جوان‌ترین هنرمند این مراسم بود و به گفته برگزار کنندهٔ کنسرت‌های این آخرش است، مایکل از شاهین جعفر قلی خواسته بود که در کنسرت این آخرش است، وی را هم‌راهی کند و روی سن با او بخواند.

شاهین در سال 2011 نخستین آلبوم رسمی خود را با نام When I Come of Age ارائه داد.

• آدرس:

• تلفن:

• وبسایت:
صفحه در ویکی‌پدیا

• اینستاگرام:
shaheenjafa

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

بیوگرافی

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت