فرش شیخ صفی

Carpet Sheikh Safi

فرش شیخ صفی
اصفهان / شهرک صنعتی جی / خیابان چهارم / پلاک 65

 درباره/معرفی:

فرش شیخ صفی اصفهان در سال 1373 در شهر اصفهان تاسیس گردید، این واحد تولیدی طی دو دهه فعالیت خود تلاش نموده با استفاده از دانش متخصصین مجرب داخلی و خارجی و با در نظر گرفتن اصالت فرش دستباف ایرانی نسبت به تامین نیازهای متنوع بازارهای داخلی و خارجی و ارتقاء سطح خواسته‌های بازار همت گمارد. در این راستا فرش شیخ صفی اصفهان طی چندین مرحله اجرای طرح توسعه اقدام به نصب و بهره برداری از پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین ماشین آلات بافندگی روز دنیا از شرکت Van de Wiele بلژیک تلاش نموده تا محصولاتی با کیفیت، منحصربفرد و متنوع را تولید و ارائه نماید.
هم اکنون محصولات فرش شیخ صفی اصفهان در طرح‌ها و رنگ‌ها و ابعاد متنوع و استفاده از مـواد اولیـه با بـرتـرین کیفیت در انـواع مختلف اکریلیک، پلی پروپیلن، پلی پروپیلن هیت ست شده و فریز با نقوش برجسته تولید می‌گردد. تنوع محصولات در انواع کلکسیون­های دستباف گونه 700، 1000 و 1200 شانه و تراکم‌های 2550، 3000، و 3600 و کلکسیون‌های فانتزی گلیـم، گبـه و مـدرن (کات – لوپ ) ؛ در کنار سیستم گسترده­ی توزیع و فروش این امکان را فراهم ساخته تا این محصولات دامنهٔ وسیعی از مشتریان با نیازها و سلایق گوناگون را تحت پوشش خود قرار دهد.

• آدرس:
اصفهان / شهرک صنعتی جی / خیابان چهارم / پلاک 65

• تلفن:
03135720979 الی 82

• وبسایت:
sheikhsafi.com

• ایمیل:
info@sheikhsafi.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود