فروشگاه صنایع دستی چارق

Charq Handicraft Store

❂ هنرگردی❂ هنر و لوازم❂ صنایع دستی و سوغاتیفروشگاه صنایع دستی چارق

فروشگاه صنایع دستی چارق
مشهد / بلوار فارغ التحصیلان / فارغ التحصیلان 10 / پلاک 60 / واحد 2

 درباره/معرفی:

در فروشگاه صنایع دستی چارق، زیباترین دستسازه‌ها را بخرید، بفروشید و نحوه ساخت آن‌ها را بیاموزید
بازار و فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق در راستای رسیدن به اهداف خود که معرفی و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی ایرانی و حمایت از هنرمندان این عرصه است، در سال 1394 راه اندازی شد و در آذرماه 1394 بطور رسمی آغاز به فعالیت و فروش اینترنتی محصولات به تمام نقاط کشور و جهان نمود. فروشگاه آنلاین چارق در صدد گسترش فعالیت خود در بازار جهانی و معرفی صنایع دستی ایرانی به سراسر دنیاست.
از سویی دیگر چارق در تلاش است با ارائه مطالبی مفید درباب صنایع دستی منبعی جامع برای علاقمندان و پژوهشگران این زمینه باشد و در عین حال در صدد تلفیق هنرسنتی و هنر مدرن و به روز کردن و کاربردی‌تر کردن صنایع دستی با تولیدات خاص قدم برمی داریم. فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور می‌باشد که امری بر فعالیت قانونی این وب سایت می‌باشد که نتیجه آن اعتماد هرچه بیشتر هنرمندان و مشتریان هنر دوست را در بر خواهد داشت.

• آدرس:
مشهد / بلوار فارغ التحصیلان / فارغ التحصیلان 10 / پلاک 60 / واحد 2

• تلفن:
05135024545
09010901544

• وبسایت:
charogh.com

• ایمیل:
info@charogh.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت