ژپتو
تهران / میدان توحید / ابتدای فرصت شیرازی / کوچه سامانی / پ 15 / واحد 6

 درباره/معرفی:

در اوایل سال 2015 با رشد و توسعه این تکنولوژی در کشورمان گروه راکسل تصمیم بر آن داشت تا فاز جدیدی را در حوزه مجسمه سه بعدی با نام تجاری ژپتو توسعه دهد و با الگو برداری از شرکت‌های پیشرو در دنیا، اقدام به توسعه سیستم‌های اسکن و طراحی سه بعدی جهت استفاده در پرینترهای سه بعدی نمود. و با گذشت دو سال و با تلاش و همت، یکی از بزرگترین استودیو طراحی سه بعدی مجسمه در خاورمیانه را ایجاد نمود. از دستاوردهای بزرگ ژپتو، همکاری و صادرات طراحی سه بعدی به کشور‌های مختلف دنیا از جمله آمریکا، ایتالیا، روسیه، عربستان و … می‌باشد. و امروز این تیم و دانش به عنوان یک سرمایه بزرگ برای این گروه راکسل به شمار می‌رود.
ژپتو بعنوان بزرگترین مجسمه‌ساز ایران، با بکارگیری آخرین تکنولوژی، اقدام به دریافت سفارش و ساخت مجسمه از چهره افراد می‌نماید
ژپتو، با بکارگیری آخرین تکنولوژی، اقدام به دریافت سفارش سردیس و مجسمه و ساخت سردیس از چهره بزرگان می‌نماید
تندیس و لوح تقدیر ژپتو، تندیس سه بعدی افراد می‌باشد که برای تقدیر از مدیران، پزشکان، کارآفرینان و افراد توانمند جامعه پیشنهاد می‌گردد.
درصورتیکه هدیه تبلیغاتی درآخر سال و تبریک سال نو و عید نوروز درنظرگرفته اید، خدمات خاصی از مجسمه عزیزانتان به شما ارائه می‌گردد.

• آدرس:
تهران / میدان توحید / ابتدای فرصت شیرازی / کوچه سامانی / پ 15 / واحد 6

• تلفن:
02166924975
09030803749

• وبسایت:
3dgeppetto.com

• ایمیل:
3dgeppetto @ gmail dot com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت