طلای سنتی جنتی

Janati Jewelry

طلای سنتی جنتی

 درباره/معرفی:

شرکت طلای سنتی جنتی با مدیریت، آقایان منوچهر و مسعود جنتی نیا با سابقه 38 ساله در زمینه ساخت طلا، جواهر، نقره و زیور آلات سنتی و تاریخی که مورد استقبال مردم عزیز ایران و همچنین اتباع خارج از کشور و مقامات کشوری قرار گرفته است.
مع ذلک با سازمان میراث فرهنگی هماهنگ شده که این آثار را که از دوره‌های متفاوت تاریخ ایران ( هخامنشان ساسانیان مادها و غیره ) و همچنین از سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی بعد از تراش روی طلا‌های سنتی نصب شده از قبل ( 1- یاقوت، 2- فیروزه، 3-عقیق، 4- مرجان، 5-اونیکس، یشم، پلوتوپاز و … در موزه کاخ سعد آباد و موزه ملی به نمایش گذاشته شود.
( در سال 88 به عنوان بهترین صنعتگر از سازمان صنایع دستی معرفی شدیم ) بخشی آثار بعد از ساخت با مینا کاری و قلم کاری تزئین شده که شامل گردنبند، آویز گردنی، دستبند، گوشواره و انگشتر می‌باشد و همچنین آثار موزه‌ای همانند منشور کشور، بز بالدار، جام زرین (ریتون ) کلئوپاترا و … برای اولین بار در جهان با فلز طلا و نقره توسط این تولیدی ساخته شده است بخشی از تولیدات مربوط به مدل‌های مدرن ( لاکچری) می‌باشد که کیفیت آن‌ها همانند کمپانی مربوطه بولگاری کارتینه شپارت وانکلیف و …. می‌باشد.

• آدرس:
تهران / خ مطهری / خ سلیمان خاطر / پلاک 136 / طبقه همکف / آپارتمان شماره 13

• تلفن:
02188843517

• وبسایت:
jannatijeweller.com

• ایمیل:
jannati@iranjeweler.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت