سیرن گولد

Siren Gold

سیرن گولد

 درباره/معرفی:

ایرانیان از دیر باز در هنر دستی بر آتش داشتند و ذوق آریایی خود را با روح اسلامی ونقوش اسلیمی در هم آمیخته اند و یادگارهایی جاودانه خلق نموده اند. گروه طلا و جواهر سیرن هم از این قاعده مستثنا نیست. گروه سیرن فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نمود و به مرور به شکل یک پیشه خانوادگی رشد و اعتلا یافت. امروزه پس از گذشت سال‌ها با گنجینه‌ای از تجارب بزرگان این عرصه در بهترین کارخانه‌های طلاسازی و با استفاده از دستگاه‌های مدرن و به روز این صنعت زیباترین طرح‌های طراحان مطرح صنعت طلا و جواهر سازی را به عرصه تولید و توزیع می‌رساند. امید است گروه سیرن در آینده‌ای بسیار نزدیک به عنوان یکی از برند‌های مطرح ایرانی جایگاه خود را بین سایر فعالین این عرصه به دست آورد.
شما می‌توانید زیورآلاتی از جنس نقره، تیتانیوم، استیل و برنز را با اطمینان از تضمین بهترین قیمت، در هر کجای ایران که هستید آنلاین بخرید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این گروه با مجموعه‌ای از محصولات برندهای مطرح چون الیور وبر (Oliver Weber)، کالوین کلاین (Calvin Klein)، سواچ (Swatch)، پیر کاردین (Pierre Cardian)، اسپیریت (Esprit)، لوتوس (Lotus) و همچنین دست سازه‌های ایرانی چون ناردونه کار خود را شروع کرده است.

• آدرس:
فارس / شیراز / خیابان قصردشت / حدفاصل خیابان عفیف آباد و خیابان ولیعصر / ساختمان تفرشی / طبقه دوم / واحد 5

• تلفن:
07136285610
09369668103

• وبسایت:
sirengold.ir

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت