پوشاک فرم 1

Form 1 clothing

پوشاک فرم 1

 درباره/معرفی:

مجموعه فرم اقدام به راه‌اندازی بخش طراحی البسه تخصصی سازمانی نموده که جهت هر سازمان و شرکت فراخور شغل افراد اقدام به طراحی لباس فرم می‌نماید. یکی دیگر از موارد خاص در البسه سازمانی راحتی لباس در کنار طرح مناسب است که در صورت کارشناسی نبودن این مورد باعث پایین آمدن راندمان کاری می‌شود که هزینه بالایی را به دلیل راحت نبودن البسه و ایجاد فرسایش بدنی در پرسنل مجموعه‌ها وارد می‌نماید.
این مجموعه با علم به این مطلب و با کمک متخصصین خود در بخش سایزگیری تخصصی اقدام به سایزگیری فرد به فرد می‌نماید تا هر فرد لباسی متناسب با اندام فردی دریافت نماید.
در کنار این موارد دوخت صنعتی با استاندارد جهانی و داشتن تجربه در سرویس دهی به سازمان‌ها و شرکت‌ها این اطمینان را می‌دهد تا همکاری مناسبی با سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت تأمین لباس پرسنلی داشته باشد.
یکی دیگر از تمهیدات مجموعه فرم در اختیار گذاشتن بن خرید می‌باشد که این امکان را به کارکنان هر سازمان می‌دهد که طبق نظر فردی در هر مدل و رنگ از مجموعه البسه موجود در فروشگاه خرید نمایند.
باعث افتخار این مجموعه می‌باشد که امکان همکاری با مجموعه‌هایی چون: بانک پارسیان تمام شعب تهران و شهرستان‌ها در دو سال متوالی 1391 و 1392 هر سال به تعداد 3000 دست، بانک صادرات به تعداد 1500 دست، بانک ملت مازندران، موسسه مالی و اعتباری توسعه، بیمه آسیا، بیمه پارسیان، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه، شرکت واحد، شرکت رایتل اپراتور سوم، ایرانسل هز کدام به تعداد بالای 500 دست، نشریه پیام ساختمان، هتل زاگرس، سامانه اتوبوسرانی، موسسه مالی و اعتباری صالحین، شیرین عسل، پتروشیمی مبین، موسسه مالی و اعتباری افضل توس، هواپیمایی آسمان، هتل پارسیان استقلال، هتل پارسیان انقلاب، پتروشیمی پارس جنوبی، پیک برتر و بیش از 100 آژانس هواپیمایی و شرکت‌های دیگر ….

• آدرس:
دفتر: تهران / خیابان طالقانی / بعد از کلانتری 107 / جنب بانک ملت شعبه بنیاد شهید / پلاک 408 / طبقه 5
فروشگاه: تهران / خیابان ولیعصر / چهار راه طالقانی / مجتمع تجاری نور تهران / طبقه همکف سوم / فروشگاه چشم انداز

• تلفن:
دفتر: 02166499144 الی 46
فروشگاه: 02188226035
02188226036

• وبسایت:
form1.ir

• ایمیل:
info@form1.ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت