کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ

Amin Tarakh Free Acting Workshop

❂ هنرگردی❂ هنر و سرگرمی❂ تئاتر، سینما، کنسرتکارگاه آزاد بازیگری امین تارخ

کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ

 درباره/معرفی:

تهران / یوسف آباد / خیابان جهان آرا / کوچه سی و پنجم

کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ اولین مدرسه بازیگری و آموزشگاه بازیگری در تهران در یوسف آباد در سال 1373 تأسیس شد که یکی از اولین مؤسسات آموزش بازیگری سینما در ایران محسوب می‌شود.

از فارغ التحصیلان این موسسه که وارد عرصه‌های بازیگری شده‌اند می‌توان افراد ذیل را نام برد: حبیب رضایی، مهتاب کرامتی، ترانه علیدوستی، شهاب کسرایی، پوریا پورسرخ، مریم بوبانی، بیتا بادران، غزل صارمی، مجید مشیری، رامین راستاد، مهدی امینی خواه، شبنم مقدمی، شهرام قاعدی، بیتا سحرخیز، شهناز شهبازی، مینا احمدوند، پاشا رستمی، فرانک حیدریان و … .

این آموزشگاه بصورت تخصصی در آموزش بازیگری سینما فعالیت دارد که شامل دروس تدریسی مختلفی می‌باشد، دروسی چون بازیگری برای دوربین (آقای امین تارخ)، بیان، تربیت حس، حرکت و بدن و غیره که همه در دوره آموزش بازیگری سینما توسط اساتید برتر و چهره آموزش چون استاد اسدیان، عسگرپور و … داده می‌شود.

دوره‌های آموزشگاه
آموزشگاه کلاس‌های بازیگری را در 2 دوره 9 ماهه در مهر ماه جذب مینماید که هر دوره شامل یک ترم 9 ماهه آموزشی در دروس مختلف است.

دوره‌ها در یک دوره ویژه نوجوانان از 11 تا 17 سال در 10 جلسه 3 ساعته بصورت کارگاهی و یک دوره بزرگسالان برای 18 سال به بالا برگزار می‌شود.

• آدرس:
تهران / خیابان جهان آرا / کوچه سی و پنجم / پلاک 59

• تلفن:
021-88026962
021-88026932

• وبسایت:
filmactingschool.ir

• ایمیل:
info@filmactingschool.ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت