آموزشگاه سینمایی دنیای آفتاب

Donyaye Aftab

❂ هنرگردی❂ هنر و سرگرمی❂ تئاتر، سینما، کنسرتآموزشگاه سینمایی دنیای آفتاب

آموزشگاه سینمایی دنیای آفتاب

 درباره/معرفی:

هدف از برگزاری دوره‌های هنری در آموزشگاه دنیای آفتاب، آشناسازی علاقمندان به سینما، تئاتر و تلویزیون و هم چنین هنرهای اصیل و معاصر در ایران و جهان است و امیدواریم که چون پلی مستحکم میان هنرمندان بوده و میعادگاهی برای رشد و توسعه هنرهای نمایشی و سینمائی در میان تمامی هنرجویان ایرانی باشد.در همین راستا توجه به نسل جوان علاقه‌مند به سینما و حضور حرفه‌ای آنان در این عرصه و به ‌خصوص کشف استعدادهای جوان در سطح کشور از استراتژی‌های زیربنایی دنیای آفتاب و از اهداف مهم برگزاری این آموزشگاه است. فراهم نمودن زمینه جذب هنرجویان در بازار کار سینمای حرفه‌ای، نخبه گرایی، امیدآفرینی و تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز برای توسعه سینمای کشور از دیگر اهداف این آموزشگاه می‌باشد .
امید است آموزشگاه دنیای آفتاب بتواند زمینه شکوفایی استعدادهای بالقوه هنرجویان را در هر مقطع سنی فراهم کند. از سوی دیگر آموزشگاه‌ آزاد سینمایی دنیای آفتاب بی‌شک انگیزه‌های لازم برای ارتقاء سطح علمی و فنی نسل آینده سینمای ایران را ایجاد خواهد کرد. امروزه ضرورت آموزش عملی و حضور نیروهای نخبه استان فارس در سینمای ایران به شدت احساس می‌شود و با همین هدف از سالیان قبل کارهای اجرایی دنیای آفتاب را در شرکت فیلمسازی دنیای آفتاب، فعالیت‌های سینمایی خود را آغاز نمود و امیدواریم با برگزاری دوره‌های حرفه‌ای جریان پرثمری را در سینمای ایران مشاهده نمائیم.
امروزه شاهد هستیم بسیاری از هنرجویان آموزشگاههای کشور به دلیل این که صرفاً با مباحث تئوری درگیر می‌شوند، بعد از اتمام تحصیل به برخی از شرکتهای آزاد مراجعه می‌کنند تا بحث‌های علمی و تکنیکال سینما را به صورت جدی تجربه نمایند و آموزشگاه سینمائی دنیای آفتاب قصد دارد این دو مقوله، تئوری و تجربی را با هم و به اتفاق هنرجویان علاقمند تجربه نماید.

• آدرس:
شیراز / خیابان قصردشت / کوچه 61

• تلفن:
36288812 – 071

• وبسایت:
aftabfilm.com

• ایمیل:
edu@aftabfilm.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت