شرکت ایرانگردی مارکوپولو

Marco Polo Iran Tourism Company

❂ هنرگردی❂ هنر و سرگرمی❂ تفریح و گردششرکت ایرانگردی مارکوپولو

شرکت ایرانگردی مارکوپولو

 درباره/معرفی:

بر این باوریم که سفر فعالیتی لذت بخش و متعالی است و ضامن سلامت جسم، ذهن و روح. به این امر اعتقاد راسخ داریم، از این رو سایرین را به سفر ترغیب می‌کنیم. ما دغدغه یادگیری داریم. کشوری با جغرافیای وسیع و متنوع، تاریخی طولانی و تمدنی غنی داریم که باید بشناسیم و بشناسانیم. از این رو، برای ایرانشناسی طریقی بهتر از ایرانگردی پیدا نکرده ایم. همچنین بر این باوریم که برای حفظ گوهری به نام ایران، باید مسئولانه رفتار کنیم و دیگران را به رفتار مسئولانه دعوت کنیم. ما در قبال محیط، جامعه، کاکنان و مشتریان خود مسئولیم. حاضریم اموال خود را از دست دهیم ولی اعتماد همکاران، همراهان و همسفران خود را از دست ندهیم. به تعهد و تخصص خود ایمان داریم و نوآوری و همکاری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.
“می خواهیم خوشنام‌ترین و بنام‌ترین شرکت سفر و گردشگری در ایران باشیم و به بهترین شکل نیازهای مشتریان خود را در ایران و جهان پیش بینی و برآورده کنیم”

• آدرس:
تهران / خیابان مطهری / خیابان میرعماد / ساختمان شماره یک / طبقه اول غربی / شرکت ایرانگردی مارکوپولو

• تلفن:
02188503564

• وبسایت:
iranmarcopolo.com

• ایمیل:
info@iranmarcopolo.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود