شرکت سیاحتی علیصدر

Ali Sadr Travel Company

❂ هنرگردی❂ هنر و سرگرمی❂ تفریح و گردششرکت سیاحتی علیصدر

شرکت سیاحتی علیصدر

 درباره/معرفی:

شرکت سیاحتی علیصدر همدان
این شرکت در سال 1370 شمسی با همکاری سازمان ایرانگردی و جهانگردی،سازمان همیاری شهرداری‌های استان و شهرداری همدان ایجاد شد و هدف از آن توسعه و ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر جهت جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه علیصدر می‌باشد.
شرکت سیاحتی علیصدر در راستای اهداف فوق گام‌های بسیاری برداشته است. در سال 1380 با الحاق مجتمع تفریحی عباس آباد به شرکت سیاحتی علیصدر عاملی شد که توسعه دراین شرکت شتاب بیشتری پیدا کرده و نگرش عمیق به امر گردشگری باعث ایجاد تحولات مثبت فراوانی شد؛ که در راستای این اقدامات می‌توان به تاسیس شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی علیصدرمهر اشاره نمود که زیر مجموعهٔ جدید شرکت سیاحتی علیصدر محسوب می‌شود ومی‌تواند به عنوان بازویی قوی در جهت نیل به اهداف اولیه گام بردارد. علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد ،مدیر عامل وقت شرکت سیاحتی علیصدر توجهی خاص به ایجاد زمینه‌های مناسب جهت معرفی این مجموعه خصوصاً غار علیصدر به دنیا مبذول داشتند که تلاشها و پیگیرهای فراوان منجر به ایجاد سایت اینترنتی مستقل و نیز عضویت در سازمانهای جهانی نظیر سازمان جهانی گردشگری UNWTO و انجمن غارهای توریستی جهان ISCA و… شد.
همچنین این شرکت با سرمایه گذاری در شرکت تله کابین گنجنامه، روند توسعه گردشگری استان را سرعت بخشید و هم اینک پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور می‌باشد.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر همدان و در بلوار خواجه رشید می‌باشد.

• آدرس:
همدان / بلوار خواجه رشید / روبروی اداره کار / پلاک 40

• تلفن:
08138255552
08138255050

• وبسایت:
alisadr.com

• ایمیل:
info@alisadr.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود