دهکده گردشگری و تفریحی رایان

Ryan Tourism and Recreation Village

❂ هنرگردی❂ هنر و سرگرمی❂ تفریح و گردشدهکده گردشگری و تفریحی رایان

دهکده گردشگری و تفریحی رایان

 درباره/معرفی:

” دهکده گردشگری و تفریحی رایان ” که در منطقه نمونه گردشگری واقع در 30 کیلومتری شهرستان نطنز و 100 کیلومتری مرکز استان اصفهان در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا در دامنه کوههای کرکس قرار گرفته که چشم اندازهای بی بدیل روستای تاریخی کشه و طرق رود مناظر طبیعی جذاب این نقطه را به یکی از زیباترین مکان‌های استان تبدیل کرده است .این منطقه بعنوان یکی ازمناطق نمونه گردشگری استان اصفهان درتاریخ 22 شهریورماه 86 به تصویب هیات دولت رسیده است .
قله کوهستان کرکس با ارتفاع 3895 متری ازسطح دریا از قلل مرتفع کشور بوده که کوهنوردان هر هفته از این دهکده به سمت قله میروند و تقریباً در نیمی ازسال پوشیده از برف بوده ومنابع اصلی تامین آب چشمه‌های متعدد منطقه است. دامنه‌های کرکس به دلیل وجود منابع آب کافی و نیز اعتدال شرایط اقلیمی و رویش انواع گیاهان مرتعی و زینتی و تجاری درردیف مراتع نسبتاً خوب منطقه و کشوراست.
پوشش گیاهی منطقه بیشتر شامل گیاهان بوته‌ای (انواع گندمیان، درمنه، گون، گیاهان داروئی … ) و درختچه‌هایی است که بصورت پراکنده دیده می‌شود .
موقعیت جغرافیائی وشرایط زیستی منطقه کرکس گونه‌ای است که دارای انواع جانوران وحشی می‌باشد.

• آدرس:
اصفهان / شهرستان نطنز / روستای کشه / دهکده گردشگری و تفریحی رایان نطنز

• تلفن:
031-54330890
09131196387
09131618015

• وبسایت:
rayanresort.com

• ایمیل:
info@rayanresort.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره

★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت